Kedves Blogolvasók!

Úgy látszik, a kibertér megmentett attól, hogy becstelen módon szerezzem meg a Csapody Vera szignójával ellátott albumot. Történt ugyanis, hogy túlbuzgó csicskásom, Poszáta mindent elrontott. Az említett kiállítás 30-án ért véget, de sajnos kémem pontatlanul használta titkosírását, így 30-a helyett 31-et skribált noteszébe!!! Mondanom sem kell, amikor 31-én (hétfőn) megjelentünk a Fekete Sas Patikamúzeum impozáns bejáratánál, már csak a Ferenc József-szakállas portás, József Ferenc ábrázatját láthattuk, aki közölte, hogy a kiállítás előző nap ért véget, és már itt is volt egy alamuszi, álnok alak, aki elvitte az albumot.

-- Ajajaj! -- méltatlankodtam. Megmostam ugyan Poszátám fejét, de volt ennél fontosabb is dolgom is: kifundáltam ugyanis, miként szerezhetem meg becsületes úton (figyeljetek, mert a hangsúly a "becsületes" szón van) a művet. Tudáspárbajra már nem hívhatom ki az ellenfelet, de tájékozódási versenyre igen!!! Meg is fogalmaztam egy kihívó levelet, és azonnyomban fel is adtam a póstán, ahol kedves ismerősnőmmel, Béres Klotilddal találkoztam (akiről tudni kell, hogy délelőtt stemplizik, délután kontírozik, és nem mellesleg delejző szépség). Mivel 3-án van becses neve napja, úgy döntöttem, e jeles alkalomból meghívom őt egy habos kakaóra a Különlegességi Cukrászdába. De ha esetleg zárva lesz, felkereshetünk egy tejcsárdát is.

-- Az nagyon jó lesz! -- csapta össze alabástrom kacsóit Klotild. Nem tudtam levenni a szemem erről a szobobszerűen szép kézről, így nem kerülhette el figyelmem az a fehér csík, ami gyűrűsujját halovány szalagként fonta körül.

Vajon mi lehet ennek az oka? Lehet, hogy kiesett a kő belőle, és vőlegénye (Ottó, akiről tudni kell, hogy munkásszállón lakik, szereti Hemingwayt, nem szeret viszont -- és nem is tud -- táncolni) elvitte az ékszerészhez javíttatni? Vagy mosogatás előtt levette, és elfelejtette visszavenni? Netán a moslékkal együtt kiöntötte a malacoknak? El sem tudom képzelni. Egy lehetőség még maradt: talán összepattantak??? Ez a lehetőség annyira felvillanyozott, hogy a Radetzky-marsot fütyölve mentem haza.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr922052194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása