Kedves Olvasóim!

Történt egy kis malőr. A hiba nem tűnik ugyan helyrehozhatatlannak, de mindenképpen árnyékot vet boldogságomra. Elmondom szép sorjában!

Felöltöttem csokornyakkendőm, némi parfömöt permeteztem magamra, végigsimítottam a mikrolemez csomagolását (apám egy viszonylag esztétikus festményébe csomagoltam), majd vidáman elindultam a Klotilddal megbeszélt találkozómra.

-- Kézcsók! -- köszöntem neki illendőn. A válasz csak egy bájos kis fintor volt, amit az én csalhatatlan empátiám azonnal detektált. -- Csak nincs valami baj?

-- Nézegted te mostanság a világhálót? -- kérdezett vissza kissé ingerülten. Körülöttünk csicseregtek a madarak és a lágy szellő megrezegtette a fák leveleit. (Helyhiány miatt itt most nem idézném a latin neveiket.)

-- Naná! Csak nem most vetted észre, milyen príma kis netnaplóm van?

-- Dehogyis -- replikázott --, nem erről van szó. Hanem egy bizonyos szavazásról.

Hogy az Olvasók tisztán lássanak, bemásolom ide az ominózus szavazást, amit egyik kedves olvasóm kezdeményezett.

 

Bevallom, én nem látok benne semmi rosszat, de Klotildnál lehetséges, hogy kiverte a biztosítékot, mert imígyen folytatta:

-- Kedves Gyula! Én azt érzem, hogy mintha kicsit túl gyors lenne az iram. Bár nekem mindenem a tempó és sokáig várakozni nem jó -- szól Aradszky László méltán ismert slágere --, mégis úgy érzem: lassítani kellene.

-- Miiii-csooo-daaa? -- kérdeztem szemelkerekedve.

-- Így van... tartsunk egy kis szünetet, amíg mindannyian tisztázni tudjuk majd érzelmeink.

-- Jól van! De a nagy táncos lemezt csak akkor adom oda, ha majd újra találkozunk -- mondtam, abbanr reménykedve, hátha ez megllágyítja nőm szívét. Bár látni véltem arcán a hezitálást, végül mégiscsak elváltunk, és abban maradtunk, hogy majd ő telefonoz, amikor képesnek érzi magát kapcsolatunk folytatására.

Ennyi a story.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr502101532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exceve 2010.06.23. 08:56:54

Ugyan már, Gyula.

Szerintem az alsó 38%-tól ijedhetett meg. :D
süti beállítások módosítása