Szervusztok, igen Kedves Olvasóim!

Mi tagadás, eléggé az ismert kétéltű hátsó része alatt leledzem, mert egyre csak a pernahajder F. Bandi jár a fejemben. Mi az, hogy csak úgy meglépett? És mi lesz a pénzzel?! Poszáta javaslatára a lakhelyén is fel fogjuk keresni.

Nyomasztó hangulatom ellen úgy küzdöttem, hogy előkerestem régi jegyzeteim, hátha találok benne vicces esetet, ami megnevettet. Találtam is! Szóval olyan történetet mesélek most Nektek, melynek olvastán kiköpitek majd a nyári melegben lenyelni szándékozott ásványvizet. Kedvesem, Klotild legalábbis így tett, mikor ezt elmeséltem neki. Figyeljetek jól!

Ez a történet a lüke Gyenes Tibiről szól, akiról tudni kell, hogy ha az e-t intelligenciakvóciense pi-szeresére emelem, és hozzáadok egyet, 0-t kapok. Szóval hülye. De megint csak domborítani akart Cosinus tanár bá előtt, mert reménykedett abban, hogy hátha ötös félévi jegy is lehet abból az erős négyesből. Nos, fogta magát, és tízpercben fennhangon az alábbi viccet mesélte:

A függvények buliznak a kocsmában, mire berohan f(x) azzal, hogy:

-- Meneküljetek, mert itt jön az Integrálás, és kiintegrál mindenkit!

Erre mindenki megijed, és fejvesztve kimenekül, egyedül ex marad a pultnál Megérkezik az Integrálás, és imígyan szól ex-hez:

-- Te miért nem menekülsz?

Erre ex:

-- Hát én vagyok az ex, nem félek tőled.

Mire az Integrálás:

-- Ja, de ki mondta, hogy x szerint integrálok?

A hallgatóság udvariasan mosolygott, és lerítt róluk, hogy semmit sem értenek az egészből. Én viszont harsány kacajban törtem ki.

-- Látjátok, Gyula érti -- büszkélkedett Tibi. -- Ti meg mind hülyék vagytok, nem elég műveltek az efféle humorhoz!

Erre még hangosabban hahotáztam.

-- Azt te csak hiszed, Tibikém! Amit mondtál, az egyáltalán nem vicces -- közöltem vele. -- Hiszen ha például ipszilon szerint integráljuk az ex-et, y*ex-et kapunk. Mi ebben a vicces?

Tibi arca megnyúlt, de még most sem esett le neki, hogy deriválás helyett integrálást mondott. Pedig ha helyesen alkalmazza a fogalmakat, egész klafa kis vicc kerekedett volna ki ebből. Galléron is ragadtam, és odébb taszigáltam őt, beálltam a helyére, és előadtam helyesen az adomát. A kompánia dűlt a nevetéstől. Cosinus tanár bá is meghallotta, és úgy elfogta a röhögőgörcs, hogy még másnap is szórakozottan kacarászott, és alsónadrág helyett véletlenül felesége, a dús idomú Irénke csipkés bugyogóját öltötte magára.

Mókás ez a történet, nemde?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr422158306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvadrillio 2010.07.18. 12:00:10

...ehhez csak azt tudom mondani: ha Xo környezetéből az Xo-nál kisebb (nagyobb) értékeket választjuk, akkor f bal oldali (jobb oldali) differenciálhányadosát kapjuk.

:O)

AzHofi 2010.07.18. 12:21:28

hú bamme. sunáznám a fosókáját

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.07.18. 12:22:58

@AzHofi: Kedves Kommentelő!

Tudom, hogy nagyon vicces volt ez a történet, de kérlek, hogy tetszésed kevésbé vulgáris módon nyilvánítsd ki!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

AzHofi 2010.07.18. 12:36:40

@ifj. Farkas Gyula: ez indexes viszonylatban szerintem Arany Jánosi magasság volt. Amúgy meg xnégyzetnek nem kell menekülnie, ha 0<X<2 mert abból deriválás után 2x leszen.

JohnHenry 2010.07.18. 13:00:55

nem elég az IMF és a holnapi forintzuhanás, még téged is címlapra tesznek? megpróbálom nem vulgárisan megfogalmazni: neked semmi humorérzéked nincs, te kis butus.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.07.18. 13:05:24

@JohnHenry: Kedves Kommentelő!

Látom, félreértesz. Ezt a butaságot, amit idéztem, nem én adtam elő, hanem régi iskolatársam, Gy. Tibi. Én már a helyes adomát adtam elő, ami nagy sikert is aratott. Szóval a butus nem én vagyok.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

megitális rózsa 2010.07.18. 13:14:30

Nincs időm elolvasni a posztot, de biztos jópofa.

Később még beugrok.

guga 2010.07.18. 14:18:44

Az indexnél csak a takarítónő volt ma szolgálatban?
A többiek nyaralnak?

Ez kritika volt!

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.07.18. 14:23:27

kedves posztíró!

köszönöm kérdésedet: nem vicces ez a történet, ezért kár posztot írni. persze én is hibáztam, hogy elolvastam, sebaj, az ember azért van, hogy tanuljon a hibáiból - ígérem, nem nézek be többet. ennél silányabb "jópofa" sztorit még nem olvastam az Index blogjain...

WinG 2010.07.18. 14:32:50

Kedves Posztíró Gyula!

Harsány kacagásban törtem ki frappáns tréfád olvasatán. Való igaz, e^x y szerinti integrálja y*e^x, és máris oda a humor forrása, ti. csak az e^x deriváltja önmaga! Szívesen hallanék hasonló mulatságos történeteket a határérték-számításról is!

Örülök, hogy újra olvashatom ifj. Farkas Gyula digitális diáriumát, legalább háromszor kerülte meg a Föld a Napot, mióta utoljára kommenteltem helyre kis blogjára.

Üdvözlettel,
ifj. Wing, a BME harmadéves műszaki manázser hallgatója

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.07.18. 14:42:11

@WinG: Kedves Wing!

Igen örülök visszatértednek. Ígérem, hogy keresek majd gyűjteményemben határérték-számításos vicces esetet is, bizton találok majd.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.07.18. 15:00:59

@ifj. Farkas Gyula: Kedves Kommentelő!

Kívánságod számomra parancs. Határértékes vicces eset: kosbor.blog.hu/2008/09/12/mento_otlet_1 --> szerintem nagyon klafa. Főszereplője, szegény egykori kedvesem, ma már a vicces ház lakója.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

Sir Zet 2010.07.18. 15:01:41

ifj. Farkas Gyula ugye csak egy fiktív személy?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.18. 15:20:17

Remélem az az id. Farkas Gyula, aki miatt te ifj. vagy, nem volt iskolaigazgató Pesterzsébeten... :D

CrazyHorse 2010.07.18. 18:15:16

Kedves ifj.!

Remek volt, köszönöm, hogy feldobtad a vasárnap délutánomat.

Üdv

WinG 2010.07.19. 03:34:29

@ifj. Farkas Gyula: Kedves Blogíró Gyula!

Köszönöm az újabb mókás történetet, felnyerítettem rajt'! Azonban kutakodtam én is, s találtam egy hasonló mókás történet a határérték-számításról, melyet Kedves Blogíró Gyula posztolt pí esztendővel korábban!

kosbor.freeblog.hu/archives/2007/06/25/Citromba_harapott_a_fordito/

Érdekesség, hogy a kommentek között én is megosztottam Önnel egy vicces esetet, melyet ma újraolvastam. Mivel én épp a ködös Albion fővárosában élek, megosztottam a mulatságos esetet a helyi fekete közösséggel, akik harsány kacajjal és vidám lövöldözéssel jelezték: a poén ütött!

Tisztelettel,
Blogkommentelő Wing,
a BME majdnem harmadéves műszaki manázser hallgatója

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.07.19. 09:58:34

Kedves kommentelő @WinG: !

Örülök, hogy ismét elektronikus diáriumom olvasói között üdvözölhetem. Annak pedig főként, hogy nemzetközi szinten is terjeszti a vicces eseteket. Bár Bene Róbert egy időben próbálkozott mindenféle nyelven publikálni, de ez azóta sajnos elvetélt. Örülök, hogy valaki mégis életben tartja a fáklya tüzét. Ha pedig vicces esete van, ne habozzék posztolni komment formájában.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon
süti beállítások módosítása