Kedves Olvasók!

Úgy gondoltam, nem várhatok, a tereptúrás egyik esetemet el kell mesélnem. Gondolom, majd ti is a hasatokat fogjátok fogni, bár az is meglehet, hogy nem fogtok hinni a fületeknek. Először én is nagyon ledöbbentem, és ha nem a saját szememmel láttam volna, azt mondtam volna, hogy ez csak valami rémes agyszülemény. De nem! A valóság produkálta.

Miki barátom lelkendezve kiabált utánam, hogy egy nagyon ritka fajt, Rosa muscosát talált. Őt csak úgy utólag vettük be a csapatba, a Laci kérésére. Ő például botanikus lapokat sem járat, csak érdeklődik. Gondoltam, ha velünk jön, legalább tanul valamit. De most a szemembe vágta, hogy én nevezem magam botanikusnak (pedig távol álljon tőlem ez a szerénytelenség), amikor egy ilyen ritka fajt nem fedezek fel. A többiek már felsülésem várták, de akkor, mikor jobban megvizsgáltam a szárat, rájöttem, hogy egy teljesen átlagos, feltűnésmentes Thoditees rosaeról van szó. Bár Miki megérdemelte volna, mégsem oktattam ki, csendesen jeleztem tévedését. Persze így is majdnem elsüllyedt szégyenében, és egész túrán szavát se vettük!

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr64892781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exodus 2007.04.10. 11:23:22

Te egy beteg ember vagy!!! Persze csak az átlag ember szemszögéből, mert ugyebár mindenki a saját boldogulását keresi. Kinek ez, kinek az okoz örömöt. Neked a tudomány, másnak más dolgok, de ez így van rendjén. Mivel te nevetsz mások (a tudományok berkein belüli) csetlés-botlásain, ezért ne lepődj meg ha mások meg rajtad nevetnek. Attól még lehetsz jó fej másokkal hogy sokkal többet tudsz náluk. Biztos hogy vannak olyan dolgok amikben ők tudnak többet. Inkább segítened kéne azoknak akik érdeklődnek, nem kinevetni, a legundorítóbb az az ember aki kérkedik azzal amiben jó. Az élet nem minden perce verseny. Üdv: exo

illu 2007.04.11. 14:17:41

Itt lapul az igazság: miközben kineveti a tudományon belül csetlőbotlót, mellette (direkt- nem direkt) beszámol saját csetléseiről-botlásairól, amin meg mi "kapunk rekeszizomgörcsöt"- ill "fogjuk hasunkat nevettünkben"...

Razi 2007.05.23. 23:05:10

de ha tehénpásztorkodással foglalkozna, akkor leaglább lenne szekszuális élete

Razi 2007.05.23. 23:06:11

ja az idézőjel lemaradt "szekszuális"

Kraszavcsik · http://godollokoli.blog.hu/ 2009.05.04. 00:34:26

Öregem baromi jó vagy, te valami extradurva cigket robbanthatsz, ekkorát még ha beszarnék se tudnék flesselni, ebből írj könyvet!
süti beállítások módosítása