Kedves Olvasók!

Olyan történetem van, hogy nem fogjátok elhinni! A minap jót mulattam egyik hölgy csoporttársam értetlenségén. Az említett fehérszemély reggel hatalmas, csilingelő fülbevalókkal jelent meg az előadóban. Meg is jegyeztem neki:
- Jók a násfáid!
Mire a leányzó bosszúsan legyintett:
- Jaj, Gyula, ne gyere már megint a botanikával!
Diáktársaim nem vették észre a mókás félreértést, én azonban csendesen kuncogtam a bajuszom alatt.

Humoros, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

3 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr38892794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztikk 2007.05.23. 18:42:46

Hát hihetetlen szztori volt, az egyszer biztos. Gondolom nem is tudtál volna anélkül létezni, hogy ezt nem osztod meg.

Bastard 2007.05.25. 23:05:50

Bajszod is van, meg kocka is vagy plusz még értelmifogyatékos is? Ez nekm már túl morbid.

arkangel 2007.06.12. 07:42:34

tényleg haláli pojén :DDDD
süti beállítások módosítása