Kedves Olvasók! 

Szeretnék Veletek megosztani egy igen vicces történetet. Még általános iskolában történt, hogy az egyik osztálytársamat felszólította a tanár, hogy magyarázza el, mi az a közlekedőedény. Az osztálytársam gondolkozott egy ideig, aztán így szólt: "Hát... közlekedőedény például az ételhordó." A tanár néninek be kellett gyömöszölnie a száját zsebkendővel, hogy ne nevessen olyan hangosan. Ti is így vagytok ezzel?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr36892779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_55195 2007.03.31. 21:27:02

nos. érdekes egy blog, sajnos ezen az egyen tudtam nevetni, a többi még magas számomra, csak néztem, hogy "mivaaan?" :)))

Borka 2007.04.01. 14:11:12

Pedig szerintem is nagyon vicces :)

Razi 2007.05.23. 22:53:01

én is begyömöszöltem volna a tanárnő száját, ha rajtam nevet.

Ismeretlen_67660 2007.06.25. 20:31:20

IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :)
süti beállítások módosítása