Kedves blogolvasó publikum!

 

Pénteken sor került a mozgóképszínház meglátogatására. Kedvesem sajnálatos módon késett egy kicsit, de még ez sem tántorított el minket attól, hogy pattogatott tengerit, valamint üdítőitalt vásároljunk. A vetítés már megkezdődött, úgyhogy be kellett osonnunk: többen megjegyzést is tettek Piroska bondorított frizurájára.

 

Néhány előzetest még elcsíptünk, köztük egy mulatságos amerikai filmburleszkét is. Piri a két amerikai matróz szerencsétlenkedésén akkorát kacagott, hogy a pattogatott kukoricás zacskó tartalmát az előtte ülő hölgyemény nyakába zúdította. Mivel már nem tudtam volna újat vásárolni, hiszen felgördült a főcím, felajánlottam, az én kukoricámat kezdte fogyasztani.

 

Egyszer azon kaptam, hogy a zacskóban megragadja a kezemet. Arra gondolván, hogy esetleg magának akarja az összes tengerit, nem fogyasztottam többet. Igen ám, de akkor meg hirtelen belenyalt a fülembe.

 

Nagyon rosszul érintett, hogy épp az ő ízlésének megfelelő filmet választottam ki a repertoárból, és mégsem honorálja fáradozásaim a filmtörténet figyelemmel követésével. Mikor ezt tudtára adtam, végre szentelt egy kis figyelmet a celluloidon zajló eseményeknek is. De egy rövid idő után a következő kérdés ütötte meg fülem: „Apafej, falhatok a kajádból?”. Ezt a kérdést a másik oldalán ülő fiatalembernek tette fel. Az ifjonc meglepetten oldalra pillantott, de – emberből lévén ő is – nem tudott ellenállni egy ilyen vonzó hölgynek, mint Piroska. Odanyújtotta a zacskóját hölgyemnek, aki csipegetni kezdett, hozzám pedig nem szólt egész idő alatt. Búsan ropogtatván törökbúzámat bámulám tovább a filmtörténetet.

 

A filmszínházból kijővén felajánlottam Piroskának, hogy elkísérem, de ő közölte, hogy az ősapja már útban van a Zápor Jóskával. Megígértem neki, hogy majd felhívom telefonon.

 

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97892814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LOL 2007.05.03. 15:33:13

Hehe,neked aztán fingod sincs a nőkhöz,öregem... lefeküdtél már eggyel is valaha???

Mojohnny 2007.05.04. 15:55:00

Egyet értek az előttem szólóval. Ha egy lány belenyal a füledbe, akkor az azt jelenti, hogy vele foglalkozzál és ne a szaros filmmel törödjél.

LOL 2007.05.22. 18:59:42

hát ja,szerintem még totál szűz a gyerek...szerintem differenciálszámítással veri a farkát is...LOL...

sztikk 2007.05.23. 20:00:26

Most komolyan, szerinted ha megfogja a kezed, belenyal a füledbe, akkor a film vagy te érdekled? Esetleg kukorica.. izé bocsi, a tengeri? Hát ez kész..

hermijoni 2007.05.23. 20:03:18

Igazad van! bele nyal a füledbe ahelyett hogy a filmmel törödne amit Te annyi szenvedés árán választottál, direkt neki? felháboritó!! :P

suexID · http://blog.suexid.hu 2007.05.24. 07:17:26

Hatalmas egy arc vagy. Ilyen szöveget leosztani, komolyan mondom, folyamatosan potyogtak a könnyeim, ahogy olvastam. Esküszöm, te valami baromi tehetséges humorista lehetsz, vagy nem is tudom, mert ilyet spontán az ember nem ír! :D

wing · http://wing.crpl.hu 2007.05.26. 15:24:42

Nagyon jó fogalmazási készséged van, tényleg felröhögtem azon, amit írtál :D "Búsan ropogtatván törökbúzámat bámulám tovább a filmtörténetet." Amúgy ez az egész kamu, vegyétek már észre.

Razi 2007.05.26. 16:18:11

tudjuk csak nem írjuk oda minden kommentünkbe. mert elszórakozunk. :)

Schilling Dávid 2007.05.26. 21:33:58

hello

LOL 2007.05.28. 12:34:43

Szerintem ha lett volna egy kis eszed,akkor észrevetted volna a jelekből,h mit akar...és ha még ügyeskedtél volna is egy kicsit,már aznap megdughattad volna a kosborjaid közt...dehát ó,csúnya világ!!!Nem érdekelte a celluloidon történő eseménysor...inkább te érdekelted...öcsém,kérlek,szállj le erre a földre...ha akarod,adok néhány csajozási tanácsot,komolyan,csak jelezd nekem itt a kommentek között...

Ismeretlen_66927 2007.05.28. 16:14:36

Kedves Kommentelő LOL! Nagy örömmel venném, ha tanácsot adnál eme blog keretein belül. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

suexID · http://blog.suexid.hu 2007.05.28. 18:37:26

Szegény LOL halálosan nem érti a poént! :D

mokus 2007.05.30. 20:41:54

hello tudom hogy ez már micsoda ez olyan mint a gyógyító webgömb ilyen tanulmány ;)
süti beállítások módosítása