Kedves Fórumolók!

Hétvégén a nővéreméknél voltam vendégségben. A vizit során esett meg egy igen vicces történet, melyet felidézvén még most is potyognak a könnyeim. Az történt ugyanis, hogy Gitti -- miután elaltatta unokaöcsémet -- leült a televízió elé, hogy kipihenje fáradalmait. A csatornákat váltogatását elunván végül megállapodott a TVPaprika nevű adónál, amely éppen egy főzős műsort sugárzott. Jómagam nem különösebben figyeltem a műsort, mert éppen Piroska titkán jártak a gondolataim, ám a szakács elhangzó mondását már nem tudtam figyelmen kívül hagyni. Ugyanis éppen arról értekezett, hogy az étel elkészítéséhez először fel kell kockázni a húst. Figyeljetek, mert itt a hangsúly a kocka szón van! Figyelni kezdtem az úriember tevékenységét, és megállapítottam, hogy kése alól olyan húsdarabok kerülnek ki, melyeknek különböző hosszúságúak az oldalaik! Először felbosszantott a pontatlan szóhasználat, de később már csak nevettem a szakács primitívségén.

Mókás, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

5 komment

Címkék: egyeb, gitti

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr6892824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razi 2007.05.24. 13:11:40

szerintem te vagy a kocka.

Ismeretlen_26040 2007.05.24. 20:18:04

Ez a blog, ez most vicc? Vagy van aki ezt halál komolyan így gondolja? Nem tudom eldönteni...

sztikk 2007.05.24. 21:51:27

moikboy: az egész ember egy vicc. amúgy meg ha nem értesz hozzá, akkor menjél aludni, de ne szólj bele ha nem értesz hozzá.

Ismeretlen_66927 2007.05.26. 21:13:03

Kedves Fórumoló Razi! Kikérem magamnak, hogy kockának nevezz, hiszen engem nem csak a reáltudományok érdekelnek, de hobbyjaim közé tartozik a botanika és a csilagászat is! Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

LOL 2007.05.28. 12:45:36

Kedves ifj. Farkas Gyula! Kikérjük magunknak,hogy kikéred magadnak,hogy kockafejűnek nevezünk...mert te sajnos az vagy,ez tény...a botanika és a csillagászat nem mentség semmire...ha azt mondanád,hogy éjjel-nappal a legjobb csajokkal dugsz,akkor már nem mondanánk,hogy kocka vagy...vagy akár egyszer is azt mondanád,hogy fogtál női mellet az anyádén kívül... Üdvözlettel: LOL álnéven véleményt nyilvánító egyed
süti beállítások módosítása