Kedves Blogolvasó Publikum!

Bocsássátok meg, hogy ennyi ideig negligáltam a blogot, miáltal nélkülözni voltatok kénytelenek a vicces történeteket. Bár ígértem, hogy mulatságos történeteket fogok itt közölni, a hétvége eseményei azonban más fordulatot vettek. Igaz, ami igaz: a hangulat nagyon jó volt, összeállt ugyanis a régi triumvirátus -- Laca, Miki és én -- és önfeledten jártuk a Mátrát kosborok után vadászva. Kifáradván megpihentünk egy erdészházban, ahol egyszer csak furcsa illatokra lettem figyelmes: Miki barátom a bejáratnál ült, és füstölőket égetett. Laca meg is kérdezte: csak nem drogozol, Mikikém? Én magamban már rémisztőbb dolgokat vizionáltam, de Miki megnyugtatott, hogy ezeket a füstölőket a szúnyogok és egyéb kellemetlen rovarok ellen használja.

A túránk igen sikeres volt, gyönyörű kosborpéldányokat találtunk (lásd: képen), ám a nap mégsem volt olyan tökéletes, mert beárnyékolja egy szomorú incidens. Történt ugyanis, hogy a Csepegő-forrásnál szóba elegyedtünk az erdőkerülővel. A kellemes csevejt azonban tönkretette a búcsú pillanata. No, nem az elválás vált L. Károlytól, hanem L. Károly felelőtlen magatartása, amikor a forrás mellől figyelmetlenül lépett le, és hatalmas bakkancsával szétlapított egy Orchis coriophorának egy pompás példányát, melynek eszmei értéke a 2000 forintot is meghaladja. A szívem szakadt meg eme barbárság láttán! Természetesen azonnal kérdőre vontam az erdőkerülő urat, de ő csak nevetett, és azt mondta: öcsi, nem kell ennyit fontoskodni. Talán a képébe is vágtam volna  akesztyűmet, de Miki barátom lefogott, mondván, nem éri meg a konfliktus. De engem nem olyan fából faragtak ám, aki megfutamodik. Bár L. Károly diadalmasan elvonult, én a rendőrségre mentem, és feljelentést tettem ellene. A gyöngyösi rendőrfőkapitányságon a tányérsapkások kissé hülledeztek a számukra szokatlan bejelentésen, de mikor elmagyaráztam nekik, hogy mekkora probléma ez, természetesen megértettek. Különösen bánt, hogy éppen egy erdőkerülő bánik ilyen barbár módon az anyatermészettel.

Izgatottan várom a fejleményeket az ügyben:

ifj. Farkas Gyula

Post scriptum: A jövő hétre új túrát beszéltünk meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr100892838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokus 2007.06.10. 21:23:16

Kedves Gyula! Tényleg nagyon érdkelnek a kosboraid és énis szertnék itthon tartani ! Szeretnék valamifélre kapcsolatot létesíteni az interneten ahol tudnád segíteni kosbor nevelgetésem! Válaszodat előre is kösznöm! Mokus Béla

Razi 2007.06.10. 21:24:11

egy gazér bezzeg verekednél, de azért amiért ellopják a matek cucc fejtésedet azért nem. ez gyíkság

ByBA 2007.06.11. 12:14:19

GYula!!! Az eset sulyosabb,mint gondoltuk ! Nem 2000 HUF, hanem 10000 HUF az eszmei erteke ennek a poloskaszagu kosbornak( A 13/2001. (V. 9.) KöM rendelete tartalmazza a Magyarországon védett növényfajok listáját)...szoval mar jelentosebb rongalasrol van szo ! ez turhetetlen ! remelem elnyeri melto bunteteset az elkoveto L. Karoly !

sztikk 2007.06.12. 12:03:38

Mikor elmentél a rendőrség egyből szólhattál volna hogy idóta és közveszélyes vagy, és hogy csukjanak le.

LOL 2007.06.12. 23:22:06

Melyik napon volt ez,Gyula?? Egyik gyöngyösi rendőr ismerősömet ugyanis felhívtam és megmutattam neki a bejegyzésedet,az ismerősöm pedig körbekérdezte a munkatársait...és milyen érdekes,senki nem emlékszik olyanra,h szombat, vagy vasárnap bizonyos Farkas Gyula feljelentést tett volna...a rendőrséget szerintem nem nagyon kellene belekeverned...

illuziorombolooo 2007.06.16. 00:47:25

"..hatalmas bakkancsával szétlapított egy Orchis miacsudát..." Gyula, te igen választékosan beszélél ugyan s "post scriptum"okkal ékesíted beszédednek sztüloszát, ám ettől a "bakancs" szót még egy "k"-val írjuk, nem kettővel. Mondd hogy csak elütés volt, mert kezdek félni, hogy egy egyszerű helyesírási alapelv kifog a zseniden:P Érdekes, nem?
süti beállítások módosítása