Kedves Blogolvasók!

Éppen a holnapi vizsgámra készülgettem kollégiumi szobámban (Piroska miatt -- szégyen, de igaz -- néhányszor nem mentem be előadásra, sőt egy ízben laborra sem, így kénytelen vagyok most kivételesen készülni a megmérettetésre), amikor egyszer csak vendég érkezett: Sz. Peti szobatársam kedvese, D. Szilvia. A hölgyemény kissé elszomorodott, hogy Peti barátunk még nem érkezett meg a közeli vendéglátóipari-egységből, de lovagias lévén javasoltam neki, hogy addig is foglaljon helyet, és várja meg őt. D. Szilvi szót fogadott, és valóban otthon érezte magát: először csak fel-alá járkált, bele-beleolvasott ausztráliai botanikus lapjaimba; ez még nem zavart, sőt örültem, hogy érdeklődik. Ám egyszer csak elővette manikűrkészletét, és az én ágyamra (!) levetvén magát reszelni kezdte körmeit. Ezt még szótlanul tűrtem, ám amikor végzett, és a körömreszeléket beszórta a virágcserépbe, hangos "Hohó!" felkiáltással eléálltam. Sajnos pont ebben a pillanatban nyílt az ajtó, és jelent meg Peti, akinek Szilvi egyből a nyakába ugrott örömsikolyokat hallatván. Dühömben, hogy a hölgyemény belém fojtotta a szót, odavágtam Petinek:

-- Öregem, ezt az egyet jegyezd meg jól: tér görbülve, asszony verve jó!

Azzal csapot-papot otthagyván rájuk csaptam az ajtót. Peti dermedten bámult utánam.

Hallottatok már ilyet? Még szerencse, hogy frappáns mondásommal némileg kiadtam magamból dühömet.

Tanulságos, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

7 komment

Címkék: peti egyeb,

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr16892839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ByBA 2007.06.11. 21:32:24

Himsoviniszta Gyula ! Van nemi okoda hodorgesre...valoban nem volt helyes a holgyemeny cselekedete ! De a te valasz-reakciod egynesen felhaborito ! kesobbekben moderald magad ! EGY LANY !

Mokus 2007.06.11. 23:19:13

Kedves Gyula! Tényleg nagyon érdkelnek a kosboraid és énis szertnék itthon tartani ! Szeretnék valamifélre kapcsolatot létesíteni az interneten ahol tudnád segíteni kosbor nevelgetésem! Válaszodat előre is kösznöm! Mokus Béla

hermijoni 2007.06.12. 00:07:39

mi ez a durvaság? ez enm megszokott tőled

Razi 2007.06.12. 10:58:43

hát Gyulám újabb alkalmat hagytál ki. te és egy csaj a koli szobába...

sztikk 2007.06.12. 12:06:36

Szinte már szétkefélhette volna az agyát, de inkább a kosborcserepekbe recskázik.

LOL 2007.06.12. 23:18:05

De egy nagy gyökér vagy te,Gyula...termesztenél inkább Cannabis Sativa-t...repülhetnél a matematikai képleteiddel meg a kosborjaiddal a világegyetem csillagporos ösvényén...sőt,talán még csajt is látnál álmodban...télleg,am van neked faszod?Tudod,olyan,ami a lábad között van és feláll néha..bár te esetedben egyik sem garantált...

wing · http://wing.crpl.hu 2007.06.14. 12:44:28

ifj. Farkas Gyula for president!
süti beállítások módosítása