Kedves blogolvasó publikum!

Olyat hallotok, amit eddig még nem! Előrebocsátom, hogy lehet, hogy nagyon hihetetlennek fog hangzani, én magam se hinnném, ha nem lettem volna tanúja -- hovatovább személyes résztvevője.

Történt pedig, hogy a minap D. Szilvia feljött a koliszobába két nagy tömött pungával. Nagyokat lihegve Sz. Peti ágyára helyezte azokat, és imígyen rikkantott:

-- Jól kicipekedtem magam! Ez a necc 10 kiló volt!

Már füleltem is, hogy esetleg D. Szilvia -- nem lévén járatos a reáltudományokban, lévén kulturális antropológia--portugál--összehasonlító irodalomtudomány szakos -- összekeveri a súlyt és a tömeget, de ennél sokkal mókásabb eset történt! De ez abban a pillanatban még nem volt számomra nyilvánvaló.

D. Szilvia és Peti barátunk elvonultak, hogy megtekintsenek a filmszínházban egy kacagtató filmburleszket, én pedig titkon a pungákba néztem. Még az állam is leesett nagy csodálkozásomban!!!

A necc tartalma: 2 l tej, 2 másfél literes narancslé, egy kiló kenyér, valamint két két literes buborékmentes ásványvíz volt. Gondolom, eme leltárt látva ti is hasatokat fogjátok, mint tettem én. D. Szilvi ugyanis azt hitte, hogy a liter a kilónak felel meg, holott tudhatjuk, hogy ez csak a víz esetén áll.

Mikor visszajöttek, figyelmeztettem őt tévedésére, miáltal mindhárman hangos nevetésben törtünk ki. Még a falak is megremegtek a hahotától.

Tréfás, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

9 komment

Címkék: peti egyeb,

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr55892842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Komoróczy János 2007.06.20. 14:51:37

Micsoda happy end! Kíváncsi lennék, hogy Farkas Gyula szokott-e pld. edzőterembe (konditerembe) járni? Elképzelem, hogy valami különösen vicces eset történik vele a kondigépek között is, mint ahogy bárhol máshol ahol ez a fiatalember megfordul. Irigylem a barátait mert Gyula körül mindig pezseg az élet! :_)

Ismeretlen_65902 2007.06.20. 22:24:55

Kedves Gyula! Végtelen csalódásomat kell kifejeznem az Ön viselkedése miatt. Ön, mint a fizika nemes tudományában jártas ember, avagy mondhatnám: minden fizikával kapcsolatos tárgykörben való tévedés lehetősége ellen tökéletesen felvértezett egyén - hogy írhat olyasmit, hogy mi, a kedves blogolvasó publikum olyat hall, amit eddig még nem??? Nagyon remélem, hogy csak félreértésről van szó, és a következő tagmondat: "hogy nagyon hihetetlennek fog hangzani" nem az Ön által közzé tett szövegre vonatkozik, hiszen azt általában inkább csak olvasni szokás, hacsak nem rendelkezik valaki valamiféle felolvasó szoftverrel. Kérem, mielőbb adjon magyarázatot erre a jelenségre, ugyanis több helyütt észleltem, hogy bejegyzéseiről hangzó szövegként nyilatkozik, ezzel félrevezetve a jóhiszemű blogolvasókat, akik aztán hegyezhetik a fülüket, mindhiába!!! Előre is köszönöm: Dö (avagy danaj, mert itten nem lehet ékezetet)

Razi 2007.06.20. 23:22:22

és még akkor a csomagolást belese számoltuk, meg a hőmérsékleteket!

b3ck · http://b3ck.net 2007.06.21. 02:59:50

Csak a 4 fokos vízre áll fenn az 1 liter = 1 kiló, Gyula! Barátaimmal ezen a tévedéseden röhögünk már 2 órája. Persze nekünk is BME-bajszunk van.

b3ck · http://b3ck.net 2007.06.21. 03:01:52

Danaj: erről van szó, nyomjad. :D Ez az év blogja BMEg, goldenblokk.

Ismeretlen_66927 2007.06.21. 07:41:17

Kedves Blogolvasó Danaj! Természetesen jogos a felvetés. Tudatában vagyok, hogy a humán tudományterületek terén igen nagy hiányosággal küzködök, ezúton is elnézésteket kérem. Azért éreztem jogosnak a "hallani" kifejezés használatát, mivel a blogon keresztül quasi hozzászólok az olvasóhoz, feltételeztem egy mesélő-hallgató viszonyt. Igazad van, hogy adekvátabb lett vón az író-olvasó viszony. Erre a későbbiekben fokozott figyelmet fordítok. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula BME mérnök-fizikus szakának másodéves hallgatója

daniel 2007.06.22. 23:33:20

Igen figyelemreméltó a blog.

zs 2007.06.24. 12:02:14

en mint fizikus kerekiteni szoktam bevasarlaskor a liter tejet meg a narancslevet is kilonak... eddig nem gondoltam bele, hogy mindig milyen jot nevethetnek magamon.

Ismeretlen_67660 2007.06.25. 20:15:32

Annyira imádnivaló történet :)
süti beállítások módosítása