Kedves Diáriumolvasó Közönség!

Ígéretemhez híven publikálom a többi esélyes pályázó adatait is. Következzék hát

Fekete András 'Bandi'

Fekete András1985-ben születtem Rákoscsabán. Az általános iskolát a Kossuth Lajos Általános és Zeneiskolában végeztem, majd Pataky István Fővárosi Gyakorló Híradásipari és Informatikai Szakközépiskolában folytattam tanulmányaim. Érettségi (2003) után az ötödév elvégzésével műszaki informatikusi képesítést szereztem. Jelenleg egy helyi számítástechnikai boltban dolgozom eladóként, miután kétszer sikertelenül felvételiztem a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai Karára. Idén újból próbálkozom.

A növényekkel való foglalkozás mellett szabadidőmet szívesen töltöm lórumozással.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr30892866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én 2007.07.15. 16:15:58

Az mi az a "lórumozás"? :s Tényleg nem tudom...

Ismeretlen_66927 2007.07.15. 18:27:58

Kedves Kommentelő Én! Mint Fekete András kandidát úr felvilágosított: a "lórum" egy igen izgalmas kártyajáték. Remélem, kielégítő volt válaszom. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

Én 2007.07.19. 23:53:03

És tényleg...
süti beállítások módosítása