És most, tisztelt publikum, következzék a negyedik jelölt: Tollmayer Ferenc István 'Feri' személyében. Álljanak itt most Feri barátunk önjellemző sorai:

 

Csöves vagyok.

 

1964-ben születtem Kazincbarcikán, de kölyökkoromat Izsófalván töltöttem, ott is jártam általánosba.

 

Zene iránti rajongásom hamar megnyilvánult: nyolcévesen már a fater gitárján pötyögtem. Üvöltöttem a Pannónia slágereit és nem vettem tudomást a tánczenéről, amit szarrá játszottak az adók.

 

Idővel rockbandát is alapítottunk a srácokkal: 1981-ben még a Ki mit tud?-on is indultunk Rockonlelkek nevű formációnkkal, de sajnos csak az elődöntőig jutottunk. Nem komáztak minket a kommersz zsűrisek. Sz. Judit bezzeg továbbjutott! Mert kirakta a mellit. 

A zenélésből sajna nem lehetett megélni, így kénytelen voltam melózni: öntödei munkásként tengettem napjaim. Míg 88-ban úgy nem döntöttem, hogy leérettségizem a dolgozók középsulijában. 89-ben kezdtem gmk.-zni: a régi zenekarom tagjaival nyitottunk egy rockkocsmát, a Múzeumot. Nem olyan múzeum volt ez, hanem egy kocsma, ahol lehetett mindenféle rockos kiegészítőket kapni.

Mindenki ismeri a mondást, höhö: „Alul farmer, felül bőr, / Kedvencem a csapolt sőőőr!” 

Egy időbe karatéztem, ott felszedtem egy NDK-s pipit. Ez még Balatonszárszón volt, ott nyaraltunk a haverokkal. Sok ereszd el a hajad buli volt. 

Hobby: zene, rock and roll, sörözés 

"Nem számít semmi

Mindig csak menjünk tovább

Rock 'n rollt nekünk!

Gyerünk!

Lázadóknak nem kell semmi más"

 

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr41892867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása