Kedves Blogolvasók!

 

Ígéretemhez hűen folytatom szántódi kiruccanásom történetét.

 

Amilyen boldog szívvel hajtottam álomra fejem, olyan keserű volt az ébredés: órákig nem tudtam megküzdeni mardosó lelkifurdalásommal, amiért ilyen rútul kihasználtam a kínálkozó lehetőséget Piroskámnál.

 

Bűntudatomat az is növelte, hogy Piri mit sem tudott a Dologról, lévén eszméletlen állapotban volt az elfogyasztott majonnaise-es „finomságtól”. (Mert meg kell jegyeznem, ez még Gitti konyhaművészetének színvonalát sem érte el.) Bűntudatom kifejezendő alig mertem hölgyemhez egy-két szónál többet intézni. Piri –- félek -– igencsak megharagudott, mivel szótlanságom nem zavarta: kellemesen elszórakozott Borsodival.

 

Az imént említett úriemberrel nekem is volt szerencsém több ízben találkozni. Borsodi beszámolt róla, hogy a kabinos mámi valóságos Sashegyet ápol!

 

A strandra is kiruccantunk, ahová Piroskám Fabulon napolajjal felszerelkezve érkezett. Fájó szívvel konstatáltam, hogy Piri nem engem, hanem Borsodit kéri meg hátát benapolajozandó. (Nem mondom, megérdemeltem, de azért mégis mintha kést forgattak vón a cordisomban!) Borsodi az egész tubus tartalmát Piroska csinos hátára nyomta, majd a zselét szétpaskolta. Ily módon a napolajból jutott Szijjártó úr becses művére is! Úgy éreztem, ez egy égi jel, hogy bevalljam Piroskának fertelmes bűnömet.

 

-- Le van ejtve, apafej! – rikkantotta Piri. Úgy éreztem, ezzel bűnöm megbocsáttatott.

 Mancika, a recepciós kisasszonyAznap nem is történt más érdemleges. A következő napon Zubor kartársék útra keltek, így jómagam beköltözhettem szobájukba: ez a probléma is megoldódott. A  nyaralás további részleteiről még később értesítelek Benneteket, kedves Blogolvasóim.

Maradok tisztelettel:

 

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának hamarosan III. éves hallgatója

 

Ui.: A képen a recepciós kisasszonyt, Mancikát láthatjátok, akinek ezúton is megköszönöm közreműködését, hogy sikerült külön szobát szereznie nekem a kínos szituációból kilábalandó.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr27892890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztikk 2007.08.15. 01:52:35

Most komoly, hogy majdnem azért öngyilkos lettél, mert adtál a homlokára egy csókot?

illu 2007.08.15. 18:08:53

Hmm... Ez a vég kezdete, Gyula! Hová lettek az erkölcseid? Bűnbeesel, lezüllesz, meglátod ha így folytatod, lepukkant kapualjbanpiáló közveszélyes munkakerülő leszel... Ejnyebejnye.
süti beállítások módosítása