Bene Robi 2007.11.08. 20:30

Ígéret

Kedves Fórumozók!

Itt Bene Róbert, a BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója posztol. Tegnap ígértem nektek vicces történetet. Most be is tartom az ígéretem. Szóval képzeljétek, egyszer azt mondta az egyik osztálytársam, hogy a lebegőpontos ábrázoláshoz feltétlenül szükséges az abszcissza!

Tréfás, nem?

Üdv.:

Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr74892906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_81766 2007.11.08. 22:27:27

Kedves Fórumozó proper! Nem értem, hogyan kapcsolódik a Világ Taekwondo Szövetség a poszthoz. Kifejtenéd? Üdvözlettel: Bene Róbert a BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója, továbbá a távolból: ifj. Farkas Gyula a BME mérnök-fizikus szakának III. éves hallgatója

Ismeretlen_83306 2007.11.08. 23:43:17

Piribanc! Ezt ne felejtse el, kedves Gyula! Soha!

proper 2007.11.09. 20:42:19

Kedves Róbert! Látom, te is otthonosan mozogsz a matematika világában, azonban Gyula barátunkhoz hasonlóan anyanyelvünk művelését nem űzöd olyan magas szinten (habár meg kell jegyezzem, még így is kimelkedsz a kiműveletlen tömegek közül), így elkerülte a figyelmedet, hogy a rövidítésem elején 'W' betű áll, ami nem tévesztednő össze a 'világ' szó elején álló 'V'-vel. A rövidítés tehát nem utalhat a taekwando szövetségre. A WTF szó a Wave Truncated Figures kifejezésre utal. Jómagam egy tudományos értekezésben olvastam erről a merőben új eljárásról, amely (többek között) a lebegőpontos ábrázolások során is nagyobb pontosságot tud biztosítani. Feltételeztem, hogy mint a tudományok embere, te is hallottál már róla, kommentemet egyfajta "összekacsintásnak" szántam, jelezve, jártas vagyok a postban említettekben, nem úgy, mint a kedves osztálytársad. Ha mégsem ismernéd még, akkor javaslom, nézz utána kicsit, hamarosan több értekezés is elérhető lesz róla, esetleg matematikai önképzőkörötök témái közé is felvehetnétek. Üdvözlettel: proper
süti beállítások módosítása