Bene Robi 2007.12.04. 08:04

Ideál

Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasók!

Itt Bene Róbert, a BME fizikus (BSc) szakának elsőéves hallgatója posztol. Sajnos a hétfői analízis ZH-m nem sikerült valami fényesen, de azért reménykedem, hogy meglesz az aláírásom. Rossz hangulatomat csak a szokásos esti táncóra tudta elűzni: a mai órán a tviszt alaplépéseivel ismerkedtünk meg. Pamela cinkosan vigyorgott rám a szombat este történtek miatt, de én csak zavarba jöttem ettől, és nem mertem ránézni, inkább a távolba bámultam. Egyszer csak egy bűbájos lányra lettem figyelmes, akit eddig még észre sem vettem. Beige színű kiskosztümjében kecsesen járta a tvisztet. Olyannyira megigézett, hogy egész le sem tudtam venni róla a szemem. Vajon ki lehet ő? Sajnos nem mertem megszólítani.

Este a koliszobában Peti látta rajtam, hogy búbánat gyötör. Kérdezte is, hogy: még mindig a betankolás miatt lógatod az orrod? Felvilágosítottam, hogy egy hölgyemény van a dologban. "A kis kreol cica?" -- hunyorított Peti, de én közöltem vele, hogy a táncórán látott ismeretlen lány a vágyaim tárgya, akiről sajnos nem tudom, kicsoda, megszólítani pedig nem merem. "Mi sem egyszerűbb ennél -- felelte erre szobatársam --, óra előtt hajts fel egy kupicával, ecsém, és meglátod, ez nem jelent többé problémát!"

Igaza lehet Petinek, nem szalaszthatom el merő gyávaságból ezt a lehetőséget. Így hát tudom is, mit fogok tenni.

Üdvözlettel:

ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr42892923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása