Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasó közönség!

Itt Bene Róbert, a BME fizika (BSc) szakának I. éves hallgatója posztol. Múltkori posztomban már szó esett róla, hogy a két ünnep közé zuzmónéző túrát szerveztünk a Mecsekbe. Így 26-án este feltelefonáltam Kareszt és Lacát a túrát megbeszélendő. Laca nem vette fel a
telefonját, Karesz pedig halaszthatatlan teendőkre (vizsga) hivatkozva sajnálattal lemondta a programot.

De nem estem ám kétségbe! Úgy döntöttem, ha már így alakult, egymagam képviselem a kosbortúracsapatot. Magamra öltöttem hát terepszín ruhámat (még szerencse, hogy anya kimosta a próbatúra óta, ahol igencsak bepiszkolódott), valamint túrabakancsomat. Vittem továbbá térképet, és termoszban kávét.

A galiba ezzel nem ért véget. Nemcsak a mákos bejgli sült ugyanis ki, hanem az is, hogy a fényképezőgépemben lemerült az akkumulátor. Feltölteni már nem volt idő. Felderengett előttem az áruló B. Miklós sorsa! Na de engem sem kell félteni! Nem vagyok én olyan puhány, hogy ne oldjam meg a feladatot. Fogtam egy rajztömböt, és ceruzával, valamint irónnal felszerelkezve indultam el, hogy rajzban örökítsem meg a látott zuzmókat. Remélem, ezzel a talpraesettségemmel Gyula elismerését is kivívtam.

Üdv:
ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr87892933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gh 2007.12.29. 23:52:59

jó gyerek vagy...
süti beállítások módosítása