Kedves Blogolvasók!

Sajnos a vádirat szerkesztése igen sok időmet felemészti, na de ha az emberfia egyszer elhatározta, hogy elektronikus diáriumot vezet, akkor nem hagyhatja cserben az olvasóit. A vádiratot tehát most még nem publikálom, mókás esettel viszont szolgálhatok.

Ez a történet a kutatásaim során esett meg. Történt ugyanis, hogy egy kedvesem ismerősöm belépett a Magyar Csillagászati Egyesületbe. Az én biztatásomra tette ezt, hiszen tudnivaló rólam, hogy nem vagyok beszűkült kockafej, hiszen a kinetika mellett érdekel a botanika és a csillagászat is. Közöltem ismerősömmel, hogy nagyon jó az ötlet, és még csak nem is drága, hiszen az 5800 HUF-os tagdíj csekélység ahhoz képest, ha belegondolunk, milyen briliáns társaságról van szó. Mikor az összeget rubelre is átváltottam, Szerjózsa ijedten kiáltott fel:

-- De 'iszen az rengeteg pénz!

Elsomolyodtam a bajszom alatt, és csak ennyit jegyeztem meg:

-- Egy ilyenA kiváló Szerjózsa! klubnál természetes a csillagászati összeg!

Mondanom sem kell, az egész kompánia hangos bruhahában tört ki, aminek következtében összekoccantak a pipetták meg a görebek. Olga Fjodorovna adjunktusnő fejét hátravetve kacagott, minek köszönhetően kibomlott hatalmas kontya. Pjotr olyan vadul nevetett, hogy megszaladt kezében a nátrium-benzoát. De nem bánkódott az elrontott kísérleten, hiszen ilyen vicceset nem minden nap hall az ember.

Mókás, nem?

üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

(U.i: hogy el ne feledjem! A képen a kiváló Szerjózsát láthatjátok!)

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr100892951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyutymorgi 2008.03.19. 20:12:43

Kedves Gyula! Képzeld el, én nagy kedvelője vagyok a szeszes italoknak. Éppen a borfajtákra kerestem rá a Gugliban, amikor a kosbornál rátaláltam a Te blogodra. :-) Én eddig nemigen olvasgattam blogokat, ezért lehet, hogy most kicsit elfogult leszek, de a tied nagyon töccik! Olyan szép a stylusod, hogy nem túlzást azt mondanom: a párját ritkítja! Kifejezetten gyógyszerész.. ööö...szimpatikus vagy nekem, mert én is reál beállítottságú vagyok, és kimondottan kedvelem a matekot, de főleg a fizikát. A humoros történeteiden olyan kellemeset mosolyogtam, hogy csak na. Az egész blogodat -- az archívummal együtt -- átpakoltam a laptopomra, és megesik, hogy az iSkolasztikában :-)) 1-1 unalmas órán azt bújom élvezettel. Számíthatsz rá, hogy rendszeresen kommentezni foglak! Szívélyes üdvözlettel: (kis) Tyutymorgi
süti beállítások módosítása