Szeretett Blogolvasóim!

Eseményekben gazdag az életem mostanában, ugyanis képzeljétek, elérkezett végre a Nagy Párbaj napja, amit már legalább két hete lefixáltunk Poszátámmal, és az ellenfél is visszajelzett, hogy az időpont náluk oké! A válasz egy nyílvesszőre erősítve érkezett kollégiumi szobám ablakán keresztül, a szellemes "nyámNYILák" megszólítással. Poszátám be is véste az terminust a határidőnaplómba, ám egyszer csak belépett a szobába Leitersdorfer bácsi, a portás, hogy a városi vonalon keresnek, mégpenig interurbán. Így hát lebattyogtam.

-- Halló! -- szóltam bele kissé türelmetlenül, mert nem szeretem, amikor fontos teendőim közben zavarnak.

-- Szervusz, kisfiam. Összekészültél már?

-- Tudhatnád, anya, hogy a hónap végén költözöm csak ki.

-- Nyakkendőt nem szükséges hoznod, majd én viszek otthonról.

Ekkor esett csak le a tantusz, miszerént ma van az én eljegyzésemnek a napja. Ez immáron visszavonhatatlan, mivel már lefoglalták 7-re az éttermet. Mivel ez nem a reklám helye, így természetesen nem írom le a nevét.

Az ám, csak hogy a tudáspárbaj 5-re volt meghirdetve. Ezt semmiképp sem lehetett lemondani, mert az ellenség ezt megfutamodásnak vette volna. Ezért úgy döntöttem, hogy megkérem anyát, kezdjük később az ünnepséget, Skolasztika igazán várhat egy keveset. Mondtam is anyának a javaslatot.

-- Jaj, erről szó sem lehet! -- tiltakozott. -- Már kiküldtük a meghívókat. Kamilla nénéd vonata fél 7-re ér be Egerből. Nem várathatjuk. Ráadásul ott lesz Bogyó néni, a nagyanyád, Farkas nagyapád is eljön... Gittinek meg nem tesz jót a sok ácsorgás, tudod, az ő állapotában...

-- Hát, remélem, ezt a gyereket nem fogják elrontani, mint szép reményekre jogosító bátyját.

-- Erre most nincs időnk (t). Én is hamarosan indulok. Akkor hát abban maradtunk, hogy háromnegyed hétkor találkozunk az étteremben.

-- A kibertér csókoljon, anyuka!

Most Harangozó Teréz egyik számát tudnám idézni: "Töröm a fejem" -- de nem azon, amin a népszerű énekesnő, hanem azon, hogy hogyan oldjam meg ezt a problémát. Elvégre nem lehetek egyszerre két helyen! Ti mit javallotok, Olvasók?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr11206829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása