Kedves Blogolvasók!

Amikor sorban álltam a közértben, hogy Skolasztikámat bonbonnal örvendeztessem meg Róbert által, felrémlettek bennem a régi idők történetei. Ha nem bánjátok, megosztom most veletek, mi minden történt velem abban az időben, amikor Skolával megismerkedtem.

Skolasztikával 2005 decemberében hozott össze a jósorsom, és ebbéli örömömet nem haboztam megosztani az internetes közönséggel sem. A csajozas.hu nevű oldalon létre is hoztam egy topikot "Megtaláltam az igazit!" címmel. Persze nem mindenki örült ezen fejleményeknek, ősellenségem: Chriss például ilyen kommentárral illette a bejegyzésem: "Azt a fűzfán fütyülő, kiszidolozott pöcsű rézangyalát neked te lúzer seggfej hogy a vakvarjú cimbalmozna a beleiddel a fatetőn! szarom le hogy meghívsz-e az esküvőre te buzi köcsög akkor se hiszem el h van olyan nő aki gerjed rád bazzeg!", illetve: "Hogy az égig érő árvízben fickándozó piranha harapdálná darabosra a golyóidat te köcsög f.szkalap te!összevissza hazudozol bazzeg nincs is nőd!csoffadtfaszú!" (2005. december 26. Chrissről egyébként azt kell tudni, hogy sokáig riválisának tekintett egy szerelmi ügy kapcsán, és mivel értem el néminemű sikert, ezt sosem tudta megbocsátani nekem. Azt hiszem, primitívsége elriasztó példa lehet a mai ifjúság számára, ezért lehetséges, hogy "gyöngyszemeiből", melyeket nyugodtan vethet a disznók elé, még szemezgetni fogok.)

Gondolom, ehhez nem kell kommentár! De a többi fórumoló (például betmen) is kétségbe vonta hölgyem létezését pusztán annak egzotikus csengésű neve miatt. Nekem persze több se kellett, jól megvédtem szívem hölgyét! Nem minden bokorban terem ugyanis olyan lány, mint Skolasztika! Ennek igazolására álljon itt egy idézetem:

"Azonos érdeklődésünk hozott össze bennünket Skolasztikával, ez a tudományterület pedig a kinetika. Szerencsére ő sem kockafejű, ezért érdeklődik más dolgok iránt is. A nyárra például terveztünk egy jó nagy közös túrát a Mecsekbe." (2006. január 8.)

Milyen szép idők is voltak! Persze ilyen-olyan problémák akkoriban is akadtak, hogy többet ne mondjak, olvassátok el az ekkoirból származó hozzászólásomat:

"Mondjuk a wiwvel elég rossz tapasztalatim vannak: valaki például Einstein álregjén lépett be. A tudomány jeles képviselőivel való ilyen módú visszaélést nem igazán tolerálom." (2006. január 13.) Volt azonban két komoly incidens is: 2006 januárjában valaki ál-Skolasztikát regisztrált a netre! Micsoda rút visszaélés volt ez kedvesem nevével és álnok támadás szerelmünk ellen! A támadás ráadásul összefonódott 2005 rosszul sikerült szilveszterével:

Skolasztika: "Volt viszont egy kis nézeteltérésed Katával, aki a fejedhez vágta, hogy nem tudsz jól latinul. Lehet, hogy mindennek az volt az oka, hogy kissé becsiccsentett, de mindegy, ezt te nagyon zokon vetted, még én vigasztaltalak. Ó, és a másik esetről meg ne feledkezzünk: mikor Kata lerántotta a polcról apukád kitüntetését. Vagy erre sem emlékszel? Hát persze, hogy nem emlékszel." (2006. január 13.)

Nem sokáig váratott magára a gaz ál-Skolasztika válasza sem:

"Kedves Gyula!

Mit tudsz te erről? Persze, valóban úgy volt, hogy Chris nem jön el, de... Szóval én titokban meghívtam! Tudod, azt akartam, hogy végre rendezzétek ezt az egész köztetek levő pugnációt. Kata persze mondta, hogy ez nem biztos, hogy jó ötlet, de a kedvemért, azért titokban tartotta, de amikor Chris behívott abba a szobába... még jó, hogy jött Kata, és igen a civakodásban valóban leesett az a kitüntetés, de ezt most hagyjuk. Ne itt ecseteljük!

Üdvözlettel,
Ferenczy Skolasztika"

Mára szerencsére már elültek ezek a hullámok. Nem az ál-Skolasztika ténykedésén múlt, hogy akkor zátonyra futott kapcsolatom Skolával. Erről már beszámoltam, még 2007 áprilisában. Ha vissza akarjátok olvasni, klikk ide: http://kosbor.blog.hu/2007/04/04/a_romanc_vege

A többi fordulatról már ti is tudtok, kedves olvasók!
 
Mivel megszállt a nosztalgikus hangulat, lehetséges, hogy több ilyen cikkel is találkozni fogtok a blogom megindulása (2007. március) előtti időkből.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr351501731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása