Kedves Blogolvasók!

Az elmúlt hetek zaklatott történéseinek hatására úgy éreztem, hogy idegeim csak a nosztalgiázásában lelhetnek enyhet. Fel is kerestem tehát internetes működésem első színhelyét, a csajozas.hu-t, és az ott talált mazsolákat most elibétek tárom.

Kedves Forumoló ifj. Farkas Gyula!

Kezdem hinni,hogy ez a fizika dolog nem is olyan nagy baromság...Történt ugyanis a minap,hogy egyik barátnőmmel sehogy sem sikerült kinyitnunk egy üveg bort, a már régóta jól bevált,és sokszor alkalmazott szempillaspirál technikával....De ekkor fantasztikus ötletem támadt,és megkerestem a fésűmet...A fésű hosszú,vékony végével lyukat fúrtam a dugóra,amit ezután már könnyen be tudtunk nyomni a szempillaspirállal...Szóval úgy érzem,mégis csak jó,ha az ember néha odafigyel fizika órán...persze azért nem kell túlzásba vinni,de mégis....
(Bocsi az offért)

Üdvözlettel:
Kriszti

Írta mindezt Kriszti, 2005. június 24-én. Öröm repeszti a keblem, hogy ekkoriban még termékeny talajra hullottak tanításaim. De természetesen akkoriban sem volt kolbászból a kerítés, jó bizonyíték erre egy ugyanezen naptári évből, de június 23-áról származó bejegyzés:

Kedves fórumoló ifj. Farkas Gyula!

Távol álljon tőlem, hogy gyanúsítgassalak, hidd el, nem ez volt a szándékom. Miért ne lehetnél igazi reg pusztán attól, hogy emlékeztetsz valakire, aki valaha itt élt és alkotott a csp-n? Azt természetesen egy percig sem gondoltam, hogy még mindig itt él, hiszen abból egyenesen az következnék, hogy te (vagy ő) kamureg. Ami, ugye, nem áll szándékomban. Maradjunk annyiban, hogy ez egy távoli sejtés, aminek hangot adtam. Remélem, e bárgyú beszólásom nem szegte kedvedet, és már a hullámok is inkább alattad, mint feletted vannak. Komoly embernek látszol, aki elszántan küzd a tudomány tengerén, ki tudja, mennyi fizikakönyvet fogsz még megtölteni a tudomány csíráival! Kérlek ezért, ne vedd zokon szavaimat, hanem inkább próbáld a jó (fizikai) oldalát nézni. Ahogy eddig is tetted.

Üdvözlettel:
x

De történt még ennél is rosszabb! Némelyek teljesen figyelmen kívül hagyták a fórum címében jelölt célt, nevezetesen, hogy itt fizikaórán történt vicces eseteket kéretik publikálni, és mindenféle butaságokkal árasztották el topikom. Ilyenek voltak:

Pistikének csak feje van. (  )
Pistikééknél karácsony van. Pistike odagurul a karácsonyfa alá, kibontják neki az ajándékot, mire Pistike csalódottan:
- Már megint sapka ?! =(

Vagy:

Úszóversenyt rendeznek három Pistikének. Az első Pistikének csak keze van, a másodiknak csak lába, a harmadik meg csak egy fej.
Elrajtolnak, akinek csak feje van, elmerül. Amelyiknak csak keze van, nagy nehezen beér a célba és megnyeri a versenyt.
Ezután visszaúsznak Fejes Pistikéért.
- Pistike, mi a f.szt csináltál?!
- Bazze, 2 évig tanultam füllel úszni erre valaki rámhúzott egy úszósapkát.

Ezek után, gondolom, kitaláltátok, hogy egy időre elhagytam a topikot. Kár a disznók elé gyöngyöt vetni, ugyebár. Hiányoltak is nagyon!

Kedves Fórumoló F. Gyuszi bácsi!

Hol a ..szomban van már ?
Miért hanyagolja el a topikját? Miért nem törődik a rajongóival? =(


Maradok tisztelettel
Y.A. (2005. június 27, Az elszallt arczu srac)

Mivel azonban a kis szívem vajból van, a kérésre mégis hajlottam. Mit kérésre? Kérések özönére! Így közismert jószívűségem okán ismét publikáltam eme fórumon. Hogy mi mindent még, azt egy következő posztomban osztom majd meg a nagyérdeművel.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr421560267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása