Szia, Olvasóim!

Képzeljétek csak, mi történt! Kémem, M. Poszáta jelentkezett kihallgatásra. Éppen ráértem, mivel zh-imat sikeresen abszolváltam, s lévén pótlási hét nem sok dolgom akadt. Felrendeltem magamhoz Posztátát a koliszobába, de mégis csak titkos ügyről lévén szó elpateroltam szobatársamat, Sz. Pétert a kiskocsmába (1113 Bp., Villányi út 54.) -- úgyis oda való, nem penig a József Nádor Műszaki Egyetem patinás falai közé.

Rég kaptam már hírt az ellenséges csapatról, így most kíváncsian vártam a fejleményeket, hogy is áll hát a szénájuk. Poszáta meglepő hírrel szolgált: az áruló B. Miklós és a hasonlóképpen áruló B. Júlia szakítottak!!!4 "Zsák a foltját" -- mondogattam penig mindég, hiszen a két galád úgyis összepászolt. De ezek szerént mégsem. Nos, mindenesetre örültem a hírnek, mivel most talán sikerül valahogy rávennem Julit, hogy bővebb információkkal szolgáljon. Hogy hogyan, az egyelőre maradjon titok az Olvasók előtt, mindenesetre Poszáta örömmel fogadta az általam reá testált feladatot.

A másik érdekes hír pediglen, hogy kipróbálásra került csapatunk új titkára, bizonyos Novák Anna kisasszony, ismertebb nevén Nusika. Bevallom, kicsit tartottam tőle, de ha egyszer a bátyja oly megbízható tag (bár nem egy nagy lumen), gondoltam, bizonyára nem esik messze az alma a fájától. Össze is gyűltünk hát a hétvégén szederkényi otthonomban, ahol ezúttal csend és nyugalom fogadott: anya ugyanis odaát volt nővéremnél, és a szerencsétlen sorsú Edét, valamint újszülött testvérét pesztrálta.

Meg is érkezett nemsokára a csapat teljes létszámban: Josh, Bandi és a kriptotag Poszáta. Nusika helyet is foglalt a Sphynx írógépnél. Bandi előzékenyen alátolta a széket, de hogy, hogy nem, Nusi a szék helyett véletlenül a földre ült le. Bandi szája megrándult a visszafojtott nevetéstől, én azonban csendre intettem. Hiszen érthető, hogy Nusika zavarban van ily fontos megbízást kapván.

-- Novák kisasszony, igen kiválóak a referenciái -- mondtam az önéletrajzát lapozgatva a tisztség jelentőségét fokozandó. -- Ahogy itt olvasom, tanult gépírást is... sőt még szépírást is. Ez igen dicsérendő! Megcsillogtatná számunka ezen képességeit? Levelet fogok diktálni, a címzett Bihari Júlia.

Nusika készséggel vette alabástrom kacsóiba a téntatartót, és néminemű szerencsétlenkedés után lecsavarta a kupakját. (Először ugyanis rossz irányba tekerte.) Bandi a zavartságon enyhítendő, elmondott egy informatikusos viccet ("Why do real Java programmers wear glasses? -- ??? -- Because they don't C#"), valamint segített Nusikának megkeresi az irónt.

Nusi belemártotta a szerszámot a tartóba. Igen ám! De ekkor következett a galiba! Kosborcsapatunk új irodakisasszonya, Novák NusikaTintapacák kezdtek ugrálni a tintatartóból, és amint földet értek, pattogtak tovább. Összepöttyözték Nusika blúzát, az íróasztalomon elhelyezett papírköteget, de jutott a makacs foltokból szinte az összes tag ábrázatjára.

-- Schrödinger macskája rúgja meg! Mi a szent kibertér folyik itt? -- tajtékoztam, és még szerencsés kézzel sikerült megmentenem a biológiaórán történt vicces eseteimet tartalmazó füzetemet. Egészen szürreális volt ugyanis a jelenet, de mint minden általunk még nem ismert jelenségre, egyszer erre is találtunk magyarázatot.

-- Valaki ebihalat és békaporontytokat pakolt a téntatartódba, Gyula!

-- A rejtélyes zsaroló tehát új ármányra vetemedett -- mondtam elhűlve.

-- Ki képes ilyenre? -- pityergett Nusi.

-- Szerintem csakis az álnok B. Miklós tehette! Az ő stílusa az ilyen -- okvetetlenkedett Bandi. Meg kell hagyni, kedves olvasók, hogy mikor a gyűlés véget ért és a tagok hazamentek, már nem tartottam annyira valószínűtlennek ezt a felvetést. Van benne ráció, azt hiszem, de egyelőre még nem tudok semmilyen bizonyítékkal szolgálni az áruló B. Miklós ellen. Hacsak...hacsak Juli ki nem segít majd szorult helyzetemből... Juli révén talán két legyet üthetnék egycsapásra, kideríthetném, ki a rejtélyes zsaroló és végre valahára visszaszerezhetném a hőn áhított Csapody-albumot is!

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula
et cetera, et cetera

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr171592206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clark.kent 2010.01.05. 15:59:34

Azt az egyet magyarázd meg nekem, hogy hogy a francba kerül egy szobába egy archaikus tintatartó és egy kocka, aki a Java programozókrol mesél vicceket?
süti beállítások módosítása