Vanakkam, kedves Gyula-blogot olvasók!

Felmerülhetett Bennetek a kérdés: vajon miért nem kerültek elvátolításra az elmeháborodott F. Kunigunda kisasszony által írott posztok? Nos, a válasz pofonegyszerű. Mivel Gyula mester kódja az említett némber birtokában van, Gyula nem tudja törölni őket. Én pedig szintén nem, mivel nekem csak posztolási jogom van, és csak a saját bejegyzéseimet törölhetem. A moderátori jog a Guru kezében van, azaz dehogy, most már sajnos Gunda kezében. Így akár magát az egész blogot is törölheti!!!!

Ajaj, ezt csak most realizáltam. Sürgősen béketárgyalásokat kell folytatnom az említett nőszeméllyel, mielőtt ez a csodás gyűjtemény örökre eltűnik az éterben...

Fel is kerestem hát Gundát albérletében, amelyet hörcsögeivel -- Weierstrass, Bézout és Lagrange nevezetűek -- osztott meg. Minden vaisnavatudásomra szükség volt ahhoz, hogy a bizalmába férkőzzek, és kifagassam titkairól. Kisült, hogy Gunda azért kezdett zsarolási manőverbe, hogy ily módon tántorítsa el a Gurut a blogolástól. Azt remélte ugyanis, hogy ha a mester kevesebbet foglalkozik elektronikus diáriumával, több ideje lesz számára, és köztük lángra lobbanhat a szerelem. Egy megbomlott elme logikátlan okfejtése ez. Ezt ő is belátta, és elmondta, hogy már nincs szándékában ártani. Bár én ezt nehezen hiszem, hiszen Gundát igen megátalkodottnak ismertem meg. Szerencsére mindig a zsebemben hordom a jobbra tört svasztikámat, amely Visnu és Ganésa erejét jelképezi a gonosszal szemben, így teljes biztonsággal cseveghettem.

-- Visszaadod a jelszót? -- kérdeztem, amire csak néma csend volt a válasz. Majd nagysokára:

-- Azt csak személyesen Gyulának mondhatom el. Ne aggódj! Nem akarom törölni a blogot. Nézd, a lakásomban már kikapcsolták a netet! Holnap utazom is... Bulgáriába!

-- Mii-csoo-da??? -- kérdeztem szemelkerekedve. Mire Gunda meglengette hajójegyét, és elmesélte, hogy belépni készül a rilai kolostorba, ahol a hetekben kezdi majd meg noviciátusát. (Ti. Gunda ortodox.)

Meglepő fordulat, ugye?

Üdv,
Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr861781930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása