Vanakkam, kedves Gyula-blogot Olvasók!

Kimentem a minap a Nyulak szigetére jógagyakorlatokat végezni. Jagannath nem ért most rá, mert mennie kellett az anyukájával bevásárolni a Lidlbe,  Alvaró pedig elment pityókát kapálni az öreganyjával. Ennek következtében egyedül mentem ki jógázni. Az előzmények alapján érthető, miért: mindkét pajtásom elfoglalt volt. Szóval dolguk akadt. Elég az hozzá, hogy a jógázás mellett volt egy érdekes találkozásom is.

Éppen azon merengtem, hogy a csucsor-e a jobb vagy a hunyor, amikor rám köszönt Hintalan Hajnalka. Most már nem cserkészruha volt rajta, hanem pioníregyenruha. Vörös kendő a nyakában, úttörőkitűző a zubbonyán.

 -- Előre! -- szalutált a kedves lány. Majd hozzá rikkantotta. -- Elvtárs, szavazz te is a Magyar Dolgozók Pártjára!

Miközben én értetlenül pislogtam, Hajni kivette a kezemből a jógafelszerelésem.

-- Engedd meg, pajtás, hogy vihessem a csomagod! A jó úttörő ugyanis ott segít, ahol tud.

-- Köszönöm, kedves Hajnalka! Igencsak megváltoztál, amióta nem láttalak. Mi történt veled?

-- Ne is kérdezd, pajtás, Tóth Béla doktorandusz kosarat adott!

Meg kellett kicsit erőltetnem a fogaskereket az agyamban, hogy rájöjjek, kiről beszél a vörös nyakkendős lányzó. Aztán beugrott: az illető doktorandusz a Miskolci Egyetem Mikovinyi Sámuel doktori iskolájában, és már régóta tetszett Hajnalkának.

-- Képzeld csak, megírtam megismerkedésünk történetét egy blogra, és Béla megtalálta!

-- Tyű! -- csaptam a homlokomra. -- Lett belőle nemulass?

-- Lett bizony! Nagyon feldühödött. De rájöttem, hogy amúgy sem pálya. A szülei a dolgozó nép ellenségei!

-- Na, és a Spielhóznit, azt miért hagytad ott? A ruhád alapján gondolom, hogy már nem olvasod.

-- De nem ám! Azóta sokkal jobb olvasmányokat szereztem! Marx: A tőke, valamint a Lenin-összes. Nagy izgalommal várom Sztálin legújabb műveinek kiadását is, bizony. És a Тимур и его команда is igen üdítő olvasmány!

-- A blog miatt haragudott meg rád Béla?

-- Igen. Olyannyira, hogy még kommentet is írt! Mégpedig ezt: "Köszönöm szépen kedves Hajnalka, hogy megemlítettél a kis történetedben. Örülök, hogy érdemesnek tartottál arra, hogy közöld, egy férfi szólt hozzád.

Ha neked ez is degradáló, basszon meg az ipari áram egy gecis fasz helyett.

Maradok tisztelettel:
Béla, a vicces férfiú"


Beszélgetésünk azonban gyors véget ért, mivel Hajnalka észrevett egy malomkőkalapos nőt flangálni a korzón. Gyorsan eléugrott, és rárivallt:

-- Te sötétben bujkáló ellenforradalmár, reszkess!

Én is jobbnak láttam hát olajra lépni, hogy végre elkezdhessem a jógagyakorlatokat.

Üdv,
Bene Róbert

Ui.: A szigeten megkergetett egy shi-tzu.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr451873497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.05.26. 18:18:54

Kedves @ceve: !

Mik vannak! Rebesgették egyetemi berkekben, hogyha nem sikerül Bélánk doktori védése, akkor modellnek áll... gyanús, hogy bedacizott, és most netes manekenként keresi a kenyérrevalót.

Üdv,
ifj. Farkas Gyula
süti beállítások módosítása