Kedves Diáriumom!

Mivel a zsaroló sok-sok időre átvette a blogom irányítását, és Poszáta sem volt megfelelő kormányosa annak, úgy döntöttem, a sok zagyvaság között ragyogó elmémmel teszek rendet. Hogy miért nem törlöm ezeket a bejegyzéseket, ahelyett, hogy magyarázkodnék? A válasz pofonegyszerű! A világ okulására itt akarom hagyni ezeket a förtelmeket, hogy még inkább fényeskedjenek az én bejegyzéseim. Nem mintha szerénytelen lennék, de hát a stílus az maga az ember. Szóval. Voltak itt pontatlanságok, amiket most javítani eszközlök.

Ad primum: Juli és Miki szakítottak, de Juli nem ment ki az alemánokhoz. Nem, erről szó sincs. Az sem igaz, hogy a szomszédja Gizi, mivel valójában Török Bözsi néni az. És az is hazugság, hogy Szécsi Pál lenne a kedvence, nem ő az, hanem Poór Péter.

Ad secundum: Hajnalka csak azért lett kommunista, mert egy lomtalanítás során fejbekapták egy Marx-összessel a randalírozó guberálók. Szerencsére csak egy-két hétig lett harcos kommenista, aztán fejbe találta egy pszichológiai szakkönyv, és azóta keresi az identitását. Hírlik, amnéziás lett. Azért nem látom mostanság.

Ad tertium: a BME-t nem én szidtam: bár a tartalmával messzemenőkig egyetértek, számomra nem nagy művészet elvégezni, hiszen nulla tanulással vagyok ötös, de azért én sosem fogalmaztam volna meg ilyen stílusban a kritikám. Tudvalevő, hogy a professzorok elszólásait is jegyzetelem, de vicces esetek formájában sosem teszem közzé, mivel tisztelem őket annyira, hogy ne tegyem őket nevetség tárgyává.

Ad quartum: a lejátszós eset színtiszta igazság. A gaz Manócska és némber mamája túljártak az eszemen. Igaz viszont, hogy a beletört ceruzák nem okkersárga, lapulevélzöld, parasztrózsaszín kombinációt mutattak, hanem citromságra, khaki és libaürülékzöld. Ez is minősíti a pernahajdert!

Ad quintum: Nusit nem rúgtam ki, mivel ha kirúgom, esélyem sincs a megnevelésére.

Röviden ennyi. Remélem, sikerült minden félréértést megnyugtatóan tisztázni.

Üdvözlettel,
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr82017763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása