Kedves Blogolvasó Publikum!

Múltkorában említettem, hogy vettem a bátorságot, és újabb találkozót beszéltem meg az éteri szépségű B. Klotild kisasszonnyal. Klotild igent is mondItt éledt fel szívemben a remény, hogy enyém lehet ez a babonázó szépségű hölgyemény!ott, és a megbeszélt időpontban meg is jelent az Angolpark előtt, ahol kuglóffal és léggömbbel örvendeztettem meg. Remekül éreztük magunkat: felültettem az Anyósreptetőre, a Bohócos Körforgóra, a Kukomotívra, és még a céllövöldében is sikerült lőnöm neki egy Mengyelejev-féle periódusos rendszert. Szóval remekül szórakoztunk. Éppen a Túlvilág Kapujában bolyongtunk, kezünkben egy zacskó szotyival, amikor  végre összeszedtem bátorságom, és megkérdeztem tőle:

-- Mondd csak, szíved zárjához még mindég más őrzi a kulcsot?

-- Ó, annak vége -- köpte ki Klotild a szotyi héját. (Éppen a zombi szeme közé.)

-- Miii-csooo-daaa???

Micsoda egy unalmas fráter!-- Jól hallottad. Visszaadtam a jegygyűrűt Ottónak. -- És most már ömlött belőle a szó: -- Elegem lett abból, hogy ezzel a mafla Ottóval soha el nem lehetett menni se hoppel-poppelezni, se hully-gullyzni, se tvisztelni. De még csak bossa novázni sem! A lambadáról nem is beszélve! Bot volt a lába, bot volt a füle. Folyton csak otthon ült, és a Búcsú a fegyverektől-ből olvasott fel. Ilyesmiket, mint például: "Ha valaki annyi bátorságot visz bele az életbe, hogy a világ nem is tudja megtörni, csak úgy, ha megöli, akkor bizony meg is öli. Mert az a mi sorsunk, hogy az élet megtörjön minket, de néha éppen azon a ponton leszünk erősek, ahol legjobban megtört az élet. De akit megtörni nem bír, azt megöli a világ. Részrehajlás nélkül öli meg őket, a jókat és nemeslelkűeket és bátrakat egyformán." Szóval uncsi volt.

Meg is értettem hát szegény lányt, hogy egy ilyen kevéssé szórakoztató alak után olyan udvarlóra vágyik, aki nem csak a fizikában járatos, hanem még a botanikában és a csillagászatban is!!! A végén hazakísértem a hölgyet, akinek csillogtak a szemei elragadtatásában a szódásüveg mögül. Kézcsókkal búcsúztam Klotildtól, abban a reményben (és ez nem megalapozatlan remény!), hogy mihamarabb újra láthatom. Úgy érzem, hogy végre felbukkant az a nő az életemben, aki pótolni tudja a Skolasztika által hagyott űrt.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr382089689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exceve 2010.06.20. 20:22:36

Kedves Gyula!

Olvasva a korábbi csajozós bejegyzéseit, félve kérdezem meg... Ön ugye szűz még?

Üdvözlettel:

ceve
(a BME leendő másodéves mesterképzéses hallgatója)

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.06.21. 14:37:28

Kedves @ceve: !

Ki kell ábrándítsam: bak vagyok!

Egyszer Kata barátném édesanyja össze is állított egy horoszkópot számomra, és távol álljon tőlem, hogy ilyen badarságokba higgyek, de ezt írta:

"Kitartó, szívós, állhatatos, céltudatos, komoly, célratörő, határozott, megbízható, szorgalmas, felelősségteljes, pontos, türelmes, óvatos. Mindig két lábbal áll a földön, rendkívül gyakorlatias. Fontos számára a létbiztonság, a pozíció, a karrier. "

Remélem, kielégítő volt a válaszom.
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

exceve 2010.06.21. 22:05:43

Kedves Blogolvasók!

Adjunk tanácsot Gyula mesternek :D

www.twiigs.com/poll/Science/57074
süti beállítások módosítása