Kedves Olvasók!

Két érdekes telefonhívásról kell, hogy beszámoljak Nektek. Az egyik hívó fél Klotild volt. Csodáltam, hogy eddig bírta a príma lemez nélkül... nem hiába, ismerem már az utat a szívéhez! Kérte -- sőt szabályosan könyörgött --, hogy találkozzunk. Úgy érzi, elvonultak fejéből a kétségek. Ezt örömmel hallottam. Meg is beszéltük hát, hogy a napokban együtt ebédelünk majd egy hangulatos olasz étteremben. Már alig várom!

A másik hívó nem volt más, mint a galád B. Miklós. Ő is találkozót akart... mégpedig arról, hogy visszaadná a Csapody-albumot. Nocsak! Milyen ígéretes kezdet. Lehet, hogy belátta, hogy én vagyok a jobb? Hogy az én csapatom az egyedül legitim? Hamarosan vele is találkozom, és akkor beszámolok Nektek a részletekről, kedves Olvasók.

Ha mindez nem lett volna elég még mára, Banditól is remek híreket kaptam. Kisült ugyanis, hogy Poszáta nagyon rossz úton járt, és az új módszerek révén közelebb a megoldás, mint gondolhattuk volna. Egy jó tranzakció -- és a kosborcsapat erősebb, mint valaha volt.

Ilyen reményteljes hangulatban zárom soraim:

Minden jót,
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr802101960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása