Kedves Blogolvasók!

Bár jómagam nemigen vagyok otthon a humán tudományokban, azért igyekeztem középiskolás koromban a társadalomtudományi órákon elhangzott mondásokban is megtalálni a humort. A minap például nagyon unatkoztam egyik előadáson, mert semmi újat nem tudott mondani a professzor úr, ezért inkább régi gimnáziumi emlékeimen nosztalgiáztam. Mikor eszembe idéztem Tomi barátunk aranyköpését, le kellett hajolnom a padra, hogy hangos kacagásommal ne zavarjam meg Virosztek professzor úr előadását. A következő történt ugyanis.

Történelemórán a II. világháború volt a téma. Tomi barátunkról tudni kell, hogy érdeklődik a gépjárművek iránt, ezért feleléskor -- jólértesültségét fitogtatandó -- említést tett az amerikai gyártmányú Ford GPA hüllő terepjáró gépkocsiról. Mondanom sem kell, a tanár úr egy percnyi döbbent csend után olyat kacagott, hogy még a falak is beleremegtek! Az osztály nemsokára követte példáját, egészen kipirultunk a sok hahotázástól. Tomi is, de ő a blamázs miatt.

Mókás, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr28892812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razi 2007.05.24. 10:54:58

te valami füves osztályba jártál vagy mi? hogy mindig minden hülye gyígságon nevettetek?
süti beállítások módosítása