ifj. Farkas Gyula 2010.07.06. 10:00

Békepipa

Kedves Olvasóim!

 

Képzeljétek, milyen nagyszerű fordulattal gazdagodott amúgy sem eseménytelen életem. Tegnap este kissé kirúgtam a hámból és hajnali négyig oldogattam a fizika példatár (Dér--Radnai-- Soós) feladatait. Egyszerű ujjgyakorlatok voltak ezek, valahogy mégis elragadtak, és azon kaptam magam, hogy odakinn már pirkad a hajnali fény. Gondoltam hát, ideje lefeküdnöm. Alig hajtottam álomra a fejem, mikor csengőszót hallottam. Hálóingben, bojtos sipkával a kobakomon tántorogatm a bejárati ajtóhoz, ahol nem mást találtam, mint Klotildot.

-- Hová tűntél az utóbbi napokban? -- kérdezte a lány. -- Még csak el sem jöttél a találkozóra... pedig még lemezt is ígértél... már nem szeretsz?!

-- Ha tudni akarod, ott voltam. Csak épp láttam, milyen jól szórakozol egy délceg katonával! Nem én vagyok, aki szerelmünk paradicsomát sivár sivataggá tette! -- mondtam diadalittasan. Klotild egy pillanatig értetlenül bámult, majd gyöngyöző kacajban tört ki:

-- Ja, hogy Tibor?! Te azt hitte, hogy Tibor és én?!

-- Nem tudom, hogy hívták az említett úriembert, de azt láttam, hogy igen jókedvűek voltatok.

-- Félreérted, Gyulus! Tibor az unokatestvérem, és véletlenül futottunk össze. De ha már találkoztunk, elújságolta, hogy sikerült ösztöndíjat szereznie Kolumbiába. Ott fogja folytatni a tanulmányait.

-- De akkor...

-- Félreértés volt, hát nem érted?! Jaj, nem gondoltam, hogy ennyire elveszi az eszed a zöld szemű szörny!

Bizony, kedves olvasók, nem gondoltam, hogy ilyen afférom lesz a zöld szermű szörnnyel, már csak azért sem, mert zöldben én csak az erdő zöldjét szeretem, ahogy a páfrányok levelén megtörik a napsugár. Való igaz, hogy elhamarkodottan ítéltem. De ki ne fortyanna föl -- mentségemre szóljon -- ha ilyen szép lánnyal hozza össze a jósorsa, mint Klotild? Azt hiszem, hogy én ezt a csodás teremtményt mindenkinél jobban szeretem. Ki is békültük azonnal, úgyhogy minden jó, ha vége jó! Vivat!

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr842132777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása