Kedves Olvasók!

Engem most egy újabb történet derít minél jobb és jobb kedvre, akárhányszor csak felidézem. Komolyan mondom, ha nem magam lettem volna fültanúja a dolognak, akkor azt mondanám, hogy ez csak a fantázia szüleménye. A dolog pikantériája, hogy a főszereplő a matektanárom volt.

Egyszer olsztálykiránduláson, miközben éppen matematikáról diskuráltunk, és azt mondta, hogy a differenciálszámításhoz elegedhetetlen a L'Dottore szabály. Szegény feje összevissza keverte már a különböző olasz szavakat!

Én persze illemből nem nevettem, de este a fejemre kellettt nyomnom a kispárnát, hogy kacagásomtól lakótársaim aludni tudjanak.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

1 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr60892796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyutymorgi 2008.04.14. 13:33:16

Fú, ez igazán muris. A bakizás oka szerintem eléggé banális. A tanár emlékeiben nyilván a L'Hospital szabály derengett, és mivel a hospital, mint köznév kórházat jelent, logikusan a doktorra asszociált, ami ugyebár a kórházban elég gyakori, és amihez kiejtésben hasonlít a "Dottore". :-)
süti beállítások módosítása