Kedves Blogolvasók!

Blogomat csinosítgatván diómba ötlött, hogy családomról még nem is meséltem. Így hát röviden bemutatom őket.

Édesapám id. Farkas Gyula festőművész, ami talán meglepő, mert a mi családunkban jellemző a reálérdeklődés. Ismerőseimnek el szoktam mesélni, hogy nagyapám szerint a matematikus Farkas Gyula is rokonunk volt, ennek kiderítése megérne egy misét. Édesapám Szegeden született, sokáig ott is élt, csak születésem után nem sokkal költöztünk át Pécs mellé, Szederkénybe. A festők szeretik a falusi nyugalmat, bár én iskoláimat Pécsett végeztem. Édesanyámról is ejtenék pár szót: matematikatanár a helyi általános iskolában, sajnos édesapámtól elvált. Házasságukból még egy lánygyermek született, nővérem, Gitti (Margitból van így becézve, ő kérte, hogy így hívjuk), már nem él velünk. A nyáron ment férjhez, fia decemberben született. Szerettem volna, ha unokaöcsémet Albertnek keresztelik a nagy tudós emlékére, de testvéremék javaslatára az Ede névre hallgat a klapec.


Ha van kérdéstek, szívesen megválaszolom.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr53892808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razi 2007.05.24. 11:04:54

szerintem az unakaöcséd hamarabb fog puncit toszni mint te.

Cathleen 2008.01.25. 23:54:30

wáááá... lol XD
süti beállítások módosítása