Nyájas Blogolvasók!

Egy nagyon vicces történetet kell most megosztanom Veletek. Igaz, a kosbortúrán is történt egy-két érdekes eset, aminek olvastán bizonyára a térdeteket csapkodnátok nagy nevettetekben, ám ezek mind eltörpülnek a ma délelőtti élményem mellett. Történt ugyanis, hogy Edét meglependő megvásároltam egy laikus matematikai lapot (nem írom le itt a nevét, mert nem érdemli meg a reklámot). Ám még mielőtt elvittem volna Gittiéknek, előbb átlapoztam, mivel tudom, hogy nem mindegy, mit adunk az ifjúság kezébe. Figyeljetek, mert hamarosan olyat olvashattok, hogy nem fogtok hinni a szemeteknek!

Egy angol cikk fordítását is publikálta eme sajtótermék, és a balga fordító a limest nem átallotta lime-oknak fordítani. Nem tudom, hogy kísérleteznek-e a botanika és a matematika tudományának összevonásával; amennyiben igen, akkor ez egy korszakalkotó írás.

Nagyon nagyot kacagtam a banális tévedésen. Több mint negyedórán keresztül át tartott a jókedvem, s mivel épp a zebránál álltam, egy morcos öregúr megszólított:

- Fiacskám, haladjál már!

Erre megmutattam neki jókedvem okát, miáltal az ő szája is mosolyra húzódott, sőt, egy minutum múlva már együtt bruhaháztunk.

Ti is élvezetesnek találjátok?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának nemsokára harmadéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr53892848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wing · http://wing.crpl.hu 2007.06.25. 11:38:48

Nem akarlak újfent kijavítani, de elgépelted a minutum szót! Ott bizony "u" betű van! Maradok tisztelettel: Wing a BME majdnem első éves hallgatója

xXMrDodXx 2007.06.25. 13:45:29

hát ez felettébb nevetséges, én speciel a fejemet verem a falnak, hogy képes voltam elolvasni ezeket a szánalmas bejegyzéseket. az is felettébb nevetséges, mikor az egyik fantasztikus történetedben kedves osztálytársad a neutront "neuron"-nak ejtette. ez aztán a humor veleje! szánalmas, hogy mit tartasz Te a nevetséges kategóriába! ezeket az emberek nem "élvezetesnek", vagy épp "mókásnak" találják, hanem szánalmasnak, hogy egy ilyen kockának ez jelenti a humort. get a life...

Ismeretlen_66927 2007.06.25. 15:48:11

Kedves Fórumoló Wing! Köszönöm értékes észrevételed, a hiba javítása máris megtörtént. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

Ismeretlen_66927 2007.06.25. 16:27:25

Az előbbi kommentemben a helyes megszólítás: Kedves blogolvasó wing! Úgy látszik, ma elég szétszórt vagyok, de annyi vicces történet gyülemlett fel bennem a túra alatt, hogy állandóan nevetnem kell, és ez a nevetés olyan energiákat köt le, amit a figyelemre kellene fordítanom. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula BME mérnök-fizikus szakának hamarosan harmadéves hallgatója

wing · http://wing.crpl.hu 2007.06.25. 16:31:23

Kedves Blogíró Gyula! Nem tesz semmit! További kellemes nyarat: Wing a BME majdnem első éves hallgatója

wing · http://wing.crpl.hu 2007.06.25. 16:43:52

Kedves Blogíró Gyula! Én is jókat szoktam kacagni a történetein, így hát elnézem apró botlását. Bár nem tudom, mennyire van otthon a harckocsik világában, talán nem fog megharagudni, ha elmesélek egy vicces történetet. Ma esett meg velem, és még a szomszédok is jót derültek rajta! Épp a Discovery televíziókészülék-csatornát néztem, egy háborús ismeretterjesztő mozgókép ment, mikor a narrátor imígyen szólt: "a hetventonnás Tigris II-es páncélos". Mondanom sem kell, a Tigris csak 68 ezer kilogrammot nyomott, így egyből harsány nevetés tört ki belőlem e hiba hallatán. Oly' hangosan kacagtam, hogy a szomszéd is átjött, de amikor elmondtam neki az esetet, ő is rázendített. (Még mindig hallom nevetni.) Mókás történet, nem? Üdvözlettel: Blogolvasó Wing a BME majdnem első éves hallgatója

szombatestilaz · http://szombatestilaz.blog.hu 2007.06.25. 22:49:07

A szerzot illik feltuntetni: http://blog.haszprus.hu/bejegyzes/3199/kosbor/

ocsem 2007.07.05. 03:13:50

Hogy lehet egy matematikai szaklap laikus???
süti beállítások módosítása