Kedves Blogolvasó Publikum! 

Talán nehezményezitek, hogy csak utalgattam rá, milyen vicces esetek is történtek a kosbortúra alatt. Azt hihettétek, hogy csak a mézesmadzagot húzogatom, és nem átallom cserben hagyni az én nyájas olvasóim! Nos jelentem, nem így történt. Éppen ellenkezőleg: mivel a blog lényege a mulatságos történetek publikálása, ezért kötelességemnek éreztem, hogy közöljem a mókás eseteket.

 

Hogy habozásomnak mi volt az oka; hogy miért kellett eddig várakoznotok, arra szerintem magatoktól is megfeleltek. A történetek főszereplője ugyanis Piri volt. Kezdeném a legviccesebbel.

 

Mentünk, mentünk mendegéltünk a Mátra árnyas erdőségében, és a kosborokról, valamint az orchideákról folytattunk érdekfeszítő diskurzust, amikor valami megütötte a szemem! Először nem hittem, hogy jól látok, de aztán, ahogy közelebb értünk, nagyot rikkantottam:

 

-- Hisz ez egy Heracleum sphondylium!

 

Mivel Piri is a társaságban volt, és tudtam, hogy csak orosz nyelvet tanult az iskolában, készséggel lefordítottam neki a latin szakkifejezést:

 

-- Vagyis medvetalp!

De Piri csak legyintett:

-- Ne juttasd eszembe az édességet, öcsisajt, mikor épp fogyókúrázok!

Mondanom sem kell, hogy a fiúk egy emberként nevettek azon a tévedésen, miszerint Piri összemossa a serteszőrös, barázdált, felső részében ágas növényt a közismert édességgel, a medvecukorral. Hangos nevetésünket meghallotta L. Károly is, akivel nem vagyok épp kebelbaráti kapcsolatban, de a jókedv eloszlatta irántam való ellenszenvét. Hamarosan ő is bekapcsolódott a hahotába, ami felverte az erdő csendjét. Teljesen kipirultunk, és még a könnyünk is kicsordult.

 

És nektek, kedves Blogolvasók?

 

Tisztelettel marad:

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának hamarosan harmadéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr10892850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hullocsillag 2007.06.27. 14:18:06

bocs, de van olyan sütemény is aminek az a neve, hogy medvetalp:)szerintem a Piri arra gondolt.vagy ha nem akkor bocs, hogy irtam.

xp 2007.06.27. 15:34:03

Gyulaaaa! Leszel a példaképem? Naaaa, lécci. Üdvözlettel, csókollak.
süti beállítások módosítása