Kedves Blogolvasóim!

Ma reggel Pestre utaztam. Gondolom, Ti is meglepődtök, vajon mi vitt rá, hogy szünidőben a székesfővárosba látogassak, hiszen már vacatio van. Nem is titokzatoskodom tovább: az ok, amiért a Baranya IC-re szálltam, Piroska!!!

A múltkori fényképes eset után rájöttem, hogy a szekszkép is hamisítvány lehetett: bizonyára Piri valamelyik haragosa montírozta össze. Így hát megbocsátottam neki, sőt még a kosbortúrán összetört táskarádióját is megbütyköltem. Tegnap este távolsági hívást kezdeményeztem Budapestre, vajon nem érne-e rá ma Piroska, hogy egy csendes kávézóban tisztázzuk a félreértést. Igent mondott, ezért szálltam ma vonatra.

Piroskával a Faház eszpresszóban találkoztunk. Meglátván helyreállított táskarádióját nyakamba ugrott, és egy-egy basiumot cuppantott orcáimra hálája jeléül. Egy pohár Traubi mellett végül minden félreértést tisztáztunk. Utána, mint a régi szép időkben, áhítattal hallgatta viccesebbnél viccesebb történeteim, rágót fújkálván cseresznyeajkaival. Úgy éreztem, van még remény.

Idillünket azonban megzavarta valami: hirtelen megjelent egy lány az asztalunknál, és harsány "Szeasz, anyafej!" felkiáltással üdvözölte Piroskát. Leült az asztalunkhoz, és bemutatkozott: ő Piri egyik haverinája, Teca. Sajnos onnantól kezdve alig tudtam szóhoz jutni, mert az ismerősnő végig arról fecsegett, hogy elkezdett baby body builder tanfolyamra járni, és arra próbálta rábeszélni Piroskát, hogy ő is járjon. Értetlenkedésemet látván elmagyarázta, miről van szó, sőt Piri később képet is mutatott, amely barátnéját ábrázolta az említett testgyakorlat végzése közben. (A fotográfián Tecát láthatjátok.)

Bár szerintem Piroska alakja így is tökéletes, nem hiszem, hogy szükséges neki a body builder-kedés, de természetesen nem avatkozom az életébe.

Piroskával annyira összemelegedtünk, hogy meghívott holnapra a családjához! Kíváncsian várom a találkozást; szeretnék jó benyomást tenni a kedves szülőkre.

Izgatottan búcsúzik:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr68892854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koko · http://blog.szombathelyi.hu 2007.06.30. 18:37:57

Ne izgulj Gyula! Tréfás történeteiddel tuti, hogy leveszed a lábukról a kedves szülőket!:D Koko
süti beállítások módosítása