Kedves Blogolvasók!

Minden bizonnyal meg fogjátok könnyezni sorsomnak alakulását. Nem elég Miki gaz cselekedete és Gitti árulása, problémáim, úgy látszik, egyre csak tetőznek. Mint tudjátok, Pestre utaztam Piri muriján részt veendő. Csokornyakkendőt kötöttem, és magamra locsoltam némi kölnit. Igen ám, de miután megérkeztem a pályaudvarra, meghúztam magam Karesznál, ma reggel felcsöngettem Piroskám lakásába, és megtudtam a szörnyű hírt! Babos úr nem adta áldását a bulira, így az elmarad.

Ezért utaztam volna több száz kilométert? Piroskám tanácstalan, és én is az vagyok.

Ti mit javasoltok, kedves blogolvasók?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának hamarosan harmadéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr48892877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztikk 2007.07.22. 15:32:57

csoportos öngyilkosság?
süti beállítások módosítása