Bene Robi 2007.12.08. 16:54

Gyula virgácsa

Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasók!

Ne haragudjatok, hogy mostanáig nem írtam, de ismét nagy horderejű események történtek. Farkas Gyula barátom virgácsot adott nekem Télapóra. Hogy miért? Arra válasz az alábbi postai küldemény:

Kedves Róbert!

A minap sikerült internetközelbe jutnom rövid időre, természetesen elsőként diáriumomat tekintettem meg. Mélységesen felháborított, hogy múltkori írásomat egy az egyben posztoltad: ha eddig nem tudtad vón, most felvilágosítalak, hogy ezek a levelek kizárólag neked szólnak, nem tartoznak a nagyközönségre. A jövőben légy szíves ezt észben tartani.

A történetátiratok -- noha jóval alatta maradnak a tökéletesnek -- elégedettséggel tölttötek el, ám ami utána következett, jobb meg sem említeni. Először is hadd kérjelek meg, hogy ne untasd magánéleteddel a Publikumot, mivel kétlem, hogy bárki is kíváncsi lenne rá. Kedves Róbert -- javíts ki, amennyiben tévednék --, de én mókás történetek publikálására adtam neked jogot, és nem arra, hogy magánéleted unalmas, apró-cseprő fordulataival traktáld a nyájas olvasókat. Kérlek, hogy a jövőben ne fárassz szerelmi életeddel senkit, mert arra nem vagyunk kíváncsiak.

A másik igen súlyos problémám, hogy azt veszem észre, egyáltalán nem vagy méltó a matéta címre. Én azért adtam neked blogolási jogot -- és nem például a sarki hentesnek --, mert úgy éreztem, szellemed magasan szárnyal. Nos, amit az analízisről írtál, nem ezt erősítette meg bennem. Ezért megkérnélek, hogy a szorgalmi időszak lezárultával prezentáld nekem indexed fénymásolatát (már ha nem járatod le magad és engem azzal, hogy gyak IV-re kell menned). Amennyiben gyakorlati jegyeid átlaga 4,8 alá süllyed, fontolóra veszem posztolási jogaid elvételét. Emlékezhetsz, a blogolási jogot 4,8-as átlaghoz kötöttem, és én nem engedek a negyvennyolcból

Megkérnélek továbbá, hogy a kosbortúracsapatunk ügyeit se hanyagold el. (Már ha lehet egyáltalán ilyesmit rád bízni.) Légy szíves, számolj utána, hány százalékos emelés kell a kosbortúracsoport tagdíjába!

És -- bár nem fűzök reményt teljesítéséhez, ismervén képességeid -- szeretném, ha külhoni olvasóim érdekében egy-két történetet idegen nyelven is bemutatnál a kedves olvasóknak. Ezek a fordítások jót tesznek majd a te stílusodnak is. Itt ragadom meg az alkalmat, hogy figyelmeztesselek: jegyezd meg jól, hogy a történetek mindig egetverő kacajjal végződnek! Ha a te esetedben ez nincs is így, kérlek, a dramaturgiát helyezd a történeti hűség fölé.

Maradok tisztelettel:

ifj. Farkas Gyula

P. S.: Légy szíves, ne használd a kölnivizemet. S ha már így alakult, mire hazaérek, leszel szíves egy újat venni nekem, mivel a kölni drága mulatság, és tudhatnád, hogy a kosbortermesztés költséges hobbi.

Kedves olvasók, szorult helyzetben vagyok. Sajnos idegennyelv-tudásom kimerül egy csipetnyi angolban, ez pedig kevés ahhoz, hogy Gyula vicces történeteinek zamatát visszaadjam. Kénytelen leszek hát másokhoz segítségért fordulni: indulok is tehát, szétnézek a koliban, hátha találok valami nyelvzsenit. De a Ti segítségeteket is örömmel veszem, kedves olvasók.

Üdvözlettel:

ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr11892924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szten 2007.12.09. 19:25:19

Pár észrevétel: 1, "...ha eddig nem tudtad vón, most felvilágosítalak, hogy ezek a levelek kizárólag neked szólnak, nem tartoznak a nagyközönségre. A jövőben légy szíves ezt észben tartani." - Ezek után egész biztos vagyok benne, hogy tökéletes döntés volt ezt a levelet is kitenned, fogadd őszinte gratulációmat :D 2, "gyak IV" - nem is tudtam, hogy a gyakorlatokat mostanság intravénásan adják be az egyetemistáknak. Mióta alakult ki ez az új szokás? 3, "ne használd a kölnivizemet" "leszel szíves egy újat venni" Namost akkor teljes nyugodtsággal használd csak a kölnivizét a Gyula gyereknek, ha újat veszel neki, akkor nyilván EHELYETT veszed, így ezt teljes joggal elhasználhatod, köze nincs hozzá. Vagy lenne Gyula fiunk olyan tisztességtelen, hogy két csepp helyet egy teljes üveggel kér? Ne legyél már balek, ne hagyd magad ;)
süti beállítások módosítása