Bene Robi 2007.12.21. 00:31

A kongresszus

Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasó közönség!

Itt Bene Róbert, a BME fizikus szakának (BSc) I. éves hallgatója posztol, aki szigorúan betartotta ifj. Farkas Gyula intelmeit, és az idegen nyelven publikált műveken túl megszervezte a Kosbortúracsapat VIII. Kongresszusát. Fő napirendi téma a tagdíj-kalkuláció volt. A kongresszus helyszíne a Farkas-család háza volt, ahová már előzőleg másoltattam kulcsot. Farkasné jelen volt ugyan az épületben, de kémtevékenység vádjával nem illethető. Megjelentek: ifj. Bene Róbert (titkár), valamint B. László. T. Károly halaszthatatlan eseményekre (vizsga) hivatkozva távol maradt a gyűléstől. Viszont kijelölte maga helyére H. Zsuzsanna kisasszonyt, aki tiszteletét is tette.

A csapathimnusz utolsó sorainak (Élj úgy, mint a növények!) elhangzása után ifj. Farkas Gyula fényképe előtt (mely a nagy mester tekintetét volt hivatva valamennyire helyettesíteni) megkezdődött a napirendi pontok tárgyalása. Sajnos H. Zsuzsannát többször megrovásban voltam kénytelen részesíteni, melyet a jegyzőkönyvbe is bevezettem. Tudniillik a hölgy állandóan csak a –- szavait idézve –- „Gyula által megrongált könyvtári újságok  kifizetését” –- idézet vége -– követelte. Én igyekeztem felvilágosítani, hogy rongálásról szó sem lehetett, de ő nem tágított. Még szerencse, hogy belépett az ajtón Farkasné, és megkérte Zsuzsannát, hogy segítse őt a mosogatásban, lévén nagyon el volt maradva a dolgozatjavítással. Zsuzsannától tehát fél órára megszabadultunk. Ennek következtében gyorsan ment a napirendi pontok megszavazása. A VI. Kosbortúracsapat Kongresszus (továbbiakban K. K.) határozatát –- mely a tagdíjról rendelkezett –- semmisnek nyilvánítottuk, és helyébe –- 15%-os emelést elfogadva -– új paragafust alkottunk. Határoztunk továbbá a következő túráról is, melyet a két ünnep között tartunk majd meg zuzmónézés céljából. A VIII. K. K. határozatai között szerepel még –- ezt is át tudtam vinni, lévén nekem Gyuláéval kettőt ért a szavazatom –- hogy a csapat fennállásának harmadik évfordulóját méltóképp megünnepelendő, egy pályázatot fogunk kiírni. Ez egy versíró pályázat lesz, melynek témája: Farkas Gyula, a kosborok szakértője.

Sajnos további napirendi pontok tárgyalására nem kerülhetett sor, mivel Zsuzsanna visszatért, és okvetetlenkedése miatt sokat kellett használnom a kalapácsot. Ez eléggé felbőszítette Farkasnét, aki emiatt kipaterolt minket. A VIII. K. K. mindezek ellenére eredményesnek mondható.

Üdvözlettel:
ifj. Bene Róbert
a BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr34892931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szten 2007.12.23. 22:30:28

Én nem akarok úgy élni, mint a növények... nagy gáz? :D

XXY 2007.12.25. 18:33:58

Fizikus szak legutoljára 2005-ben indult (de a BME-n soha nem indult, ott mérnök-fizikus szak volt korábban), ha első éves vagy, akkor csak fizika (BSc) szakos lehetsz.

Ismeretlen_81766 2007.12.25. 23:48:49

Kedves Kommentelő XXY! Kétségkívül úgy van, ahogy mondod, valóban fizika (BSc) szakos vagyok, de mivel fizikus szakirányra készülök, bátorkodtam eme formulát használni. Nem gondoltam, hogy ilyen félreértéseket okozhat. Üdvözlettel: ifj. Bene Róbert
süti beállítások módosítása