ifj. Farkas Gyula 2008.03.07. 19:01

Retúr

Kedves Blogolvasó Publikum!

A zaklatottságtól alig találom a megfelelő billentyűket a klaviatúrán, ezért nézzétek el nekem az esetleges fogalmazásbeli pongyolaságokat (amikhez, gondolom, B. Róbert jóvoltából sajnos már kénytelenek voltatok hozzászokni).

Most érkeztem a lokomtívval, de hogy honnan, azt fedje homály. Titkos küldetésem volt, amit B. Róbert komolyan veszélyeztetett. De nem is erről akarok most beszélni, mivel az említett személy ellen tekintélyes vádiratot szerkesztek a közeli jövőben.

Amint hazaérkeztem, első dolgom volt elcsapni Bene Róbertet, megvontam tőle a blogolási jogot. Eddigi posztjait csupán azért nem törlöm, hogy elrettentő például szolgáljanak, mire képes a C2H5OH!

A lényeg, hogy B. Róbert felelőtlen viselkedése súlyos zavarokat támasztott, melyeket már csak én vagyok képes leküzdeni. (Nota bene! Külön bosszúságot okoz egyébként ebben az egész ügyben az a körülmény, hogy tegnap lett volna a munkaközösségi bál, amire Antovjev prof. habil. emeritus volt kegyes meghívni. Jó kis mulatság lett volna, hiszen a professzor kartárs elhozta volna a kedves nejét is, akinek szívesen elmeséltem volna egy-két fizikaórán esett vicces esetet. Így viszont nem mehettem, bármennyire is szerettem volna. Azért Antovjev prof gondolt rám, és átküldte a koncert felvételeit. Ezt nektek is megmutatom, kedves Blogolvasók!)

Amint megérkeztem, illegitimmé nyilvánítottam az ellenem lefolytatott puccsot, és nekiláttam a kosborcsapat újjászervezéséhez. Erről is a későbbiekben fogok beszámolni.

Viszont a blog színvonalának eséséért a blogolvasó publikum elnézését kérem! Tudom, hogy nem én műveltem, de fájdalom én volt az, aki ezt a félcédulás személyt bíztam meg ennek a blognak a szerkesztésével, melynek fő célja a humoros történetek publikációja lett volna. Kár, hogy ez egyeseknek olyan bonyolult, mint borjúnak a Dedekind-féle szeletalkotás!

Nem is szaporítom tovább a szót, megyek vissza szerkeszteni a vádiratot, melyhez jogi kézikönyveket is igénybe veszek a minél nagyobb precízség érdekében.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának III. éves hallgatója

P. S.: Nekiállok a spamek törlésének, mivel Róbert a karbantartást is hanyagul végezte. Ráadásul -- mikor kérdőre vontam -- nem átallott kocsmaszagú ruhában, kétnapos borostával, cigarettával a szájában elém állni, és úgy magyarázkodni, mint ahogy a piktúrán is láthatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr56892949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z. Ferenc 2008.03.07. 22:54:58

Cigarettával a szájában? Erre valóban nincs mentség...

Szten 2008.03.08. 22:51:17

Ez a "piktúra" egészen Perez Hilton szinvonalúra sikeredett, netán ő lenne a blogillusztrálási példaképed? Egyébként Antoljev professzor vagy gonosz tréfát űzött veled, vagy feltalálta az időutazást, mivel az idézett videó 2007 december 19.-én került fel netre. Javaslom az ügy haladéktalan kivizsgálását.

illu 2008.03.10. 22:20:46

Gyula mint puccselhárító karizmatikus vezér? Mint mester? nem piskóta:P

Fedup Sári 2008.03.22. 18:11:47

Kedves Szten, Nem állította Gyula sehol, hogy a professzor úr nem egy 1978-as csehszlovák koncert felvételét küldte át. Biztosan ezt vetítették le a bálon az orosz kollégák. Volt is nagy kacagás, képzelem.

Tyutymorgi 2008.03.26. 18:32:02

Kedves Gyula! Úgy gondolom, hogy kicsit jobban bosszankodsz Róbert miatt, mint kellene. Lehet, hogy az ő stílusa nem olyan kifinomult és makulátlan, mint a tied, de ezért nem kell rá annyira haragudni. Ha sokat posztol, előbb-utóbb bele fog jönni a dologba... vannak azért neki is bőven kacagtató szösszenetei! Másfelől, ha csak Te írnál e blogba, akkor nem lenne mihez viszonyítani; így jobban kirí, hogy te mily nagy bloggerkoponya vagy! (Amúgy Róbert tényleg ily kemény 'cékétháötóháista' lenne?? Nehéz róla elhinni.) A zenés videó remek, a szakállas ugribugri alak engem egy csöppet Ray Conniff-ra emlékeztet. (Lásd pl.: Ray Conniff -- Besame mucho http://www.youtube.com/watch?v=wasO6jFpbuE) Végül Róbert fényképéről annyit, hogy -- már megbo- csáss, de -- nagyon úgy tűnik, a borostát és a cigarettát utólag varázsolták rá... (?) Üdv.: Tyutymorgi
süti beállítások módosítása