Kedves Blogolvasók!

Olyat hallotok, amit eddig még nem. Tudom, hogy ez főként vicces eseteim prezentálásának felvezetése szokott lenni, ám most nem erről van szó. Tényleg olyan eset következik, aminek következtében meghűlhet kapillárisaitokban a vér.

Tegnap, éppen egy jó kis csillagászati vizsgálódásokkal összekötött házibuliról igyekeztem hazafelé (amit évfolyamtársam, Benő rendezett, és ahol ilyen jó kis slágerek szóltak

), amikor a sötét sikátorban elém állt egy alak. Fizimiskája elárulta, hogy éjszakáit bizony nem a Kömal lapok által felvetett problémákon gondolkodva töltötte. Imígyen festett:

a pernahajder DömeMondanom sem kell, kissé megrémültem, mert azt hittem, hogy a pénzemre fáj a foga. így is történt.

-- Hé, csicska -- mondta.

-- A nevem ifj. Farkas Gyula és a BME mérnök-fizikus szakának vagyok a harmadéves hallgatója.

-- Öööö -- mondta hebegve --, a Peti haverja vagy, nem?

-- Már ha nevezhetek barátomnak egy olyan embert, aki majdnem kioltotta kosborjaim életét, akkor igen -- mondtam karakánul.

-- De nem te vagy az a gyerek, akivel mindig eljártunk piálni a kiskocsmába (1113 Bp., Villányi út 54.)? -- kérdezgetett tovább. Ekkor már derengeni kezdett elmémben, miről lehet szó.

-- Talán csak nem B. Róberttel keversz össze ? -- kérdeztem.

-- Róbert? Ja, valami olyasmi, de figyu, te lógsz nekem egy kör kéttablettással -- vágta oda Döme (utólag tudtam meg a nevét). Most már minden világos volt! Ez a szemtelen fráter képes volt összekeverni engem, eme blog szerkesztőjét és a fizikamókák tudorát egy olyan kis nímanddal, mint B. Róbert, aki ellen eljárás van folyamaban. Felháborodottságomban alig tudtam szólni:

-- Azt az inverz függvény minimumát, ez már több a soknál!

Haragomat látva Döme teljesen elsápadt (grufti lévén, ez nem látszott annyira), és gyorsan elpucolt. Szerencséje, mert ha dühbe jövök, bármire képes vagyok. Márpedig ez igen felháborító eset volt, ugye kedves olvasóim?

Üdv:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr30892959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása