Kedves Blogolvasók!

Készüljetek föl, mert olyat hallotok, amit még nem! Történt egyszer, hogy vettem néhány facsemetét botanikai kollekcióm bővítendő. Amikor felszálltam a villamosra, a kalauz rám förmedt, hogy mit képzelek én, két köteg facsemetét felhozni. Kivonat a BKV-szabályzatból(Penig ezek igazi faritkaságok voltak!) Megkérdeztem, váltsak-e a csemeték számára jegyet, bár tudtommal hat éven aluli csemetéknek nem kell jegy. Sajnos nem tudtunk megegyezni (a kalauz úr kifogásolta a gyökérzeten ragadt kiváló minőségű feketeföldet is), az az érzésem támadt: elbeszélünk egymás mellett. Kénytelen voltam gyalog megtenni az utat.
Bosszantó, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

1 komment

Címkék: maganelet

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr91892962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szten 2008.05.03. 14:09:49

Csak egy köteget engedélyez a szabályzat, lehet ezt kifogásolta.
süti beállítások módosítása