Kedves Blogolvasók!

Folyó hét keddjén tartott kosborcsapati testületi ülésünk olyan határozattal zárult, hogy az ellensége erejét megtörendő bővítjük csapatunk taglétszámát. Elhatároztuk, hogy négy új tagot veszünk fel szuperinfós hirdetés útján. Hogy ne fecséreljem az időt, elindultam a postára, és fel is adtam a hirdetést. A pultnál kedves ismerőssel találkoztam: talán még emlékeztek B. Klotild kisasszonyra, aki délelőtt stemplizik, délután kontírozik. Klotild volt oly kedves és figyelmeztetett, hogy elsőbbségi küldeményként adjam föl. Így is tettem, és a biztonság kedvéért gondoltam -- ha már úgyis itt vagyok -- megkérdezem, nem jött-e poste restante levelem.

-- Dehogynem! -- rikkantott B. kisasszony, és átnyújtott egy vékonyka borítékot, külföldi pecséttel, valamint egy bélyeggel, amely tudatta a világgal, hogy a SZU 50 éve kezdte meg a lakóházak villamosítását.

-- Nocsak! -- lepődtem meg. -- Nyilván a kiváló Szerjózsa küldte meg legújabb kutatási eredményeit.

Rögtön fel is téptem a borítékot elepedvén a kíváncsiságtól, de a várva várt "милый друг" helyett a "Szia, apafej!" fogadott. Nem más írt, mint egykori kedves, a maneken, Babos Piri. Hogy mit, azt alább olvashatjátok.

"Szia, apafej!

Leningrádból szalutálok neked. Nagyon jó itt: oltári hecceket Pircsi, a nagymenő -- népviseletbencsinálunk az Oleg Kosevoj-osokkal, akik marha mokány krapekok! Múltkor például egy jó fej pasasról elhitettem a portással, hogy az öcsém, és így vész nélkül felvihettem magamhoz. Egész éjjel ráztunk a jó kis Dinamit-számokra. Viszont, ami után nagy hiányérzetem volt, az a Baccara-kazim. Akkor jutott eszembe, hogy az otthon maradt. Menjél már el a Tökihez, és kérdezd meg, nincs-e nála. Ha Tökinél nincs, nézd meg az Icánál is. Már annyira szeretném meghallgatni a Yummy, Yummy, Yummy-t! Ha megvan, postázd.

Amúgy mi az ábra? Sóderoltál az őseimmel? Megvan még a fatér betonpattanása?

Ciao!

Pircsi, a nagymenő"

Megmondom Nektek, kedves Olvasók, kissé meglepődtem a váratlan levélen, de lovagias lévén úgy döntöttem, teljesítem Piroskám kévánságát.

Jól cselekszem, mi a véleményetek?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

Ui.: Piroskám piktúrát is mellékelt, melyen orosz népviseletben láthatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr42893015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

futuretech 2008.10.25. 00:14:00

Hahaha ez a piri nem változik, kemény mint a betonvas. Amúgy jól tetted persze de ne lovagiasságból hanem csak haverságból küld mert piri az a csaj akinek lovagiasságra nincs szüksége. Hehe.

moqs 2008.10.28. 11:59:33

Tisztelt Gyula! Olyan kérdéssel fordulnék hozzád hogy, szeretnék énis kosborokat nevelni és nemtudom hogy kezdjek hozzÁ? Honan tudnám beszerezni az elsö egyedem? Válaszodat várom alás tisztelettel :moqs
süti beállítások módosítása