Blogolvasók!!!

Most kaptam a szörnyű hírt! Még mindég a hatása alatt vagyok. Poszáta a Miskolci Kurírt lebegtetve érkezett a közgyűlésre, melyen Juli azért nem tudott részt venni, mert a nagymamájának segített áthúzni a karácsonyi párnahuzatot, illetve téliesíteni a maradék muskátlit.

Nem is  szaporítom a szót -- nem vagyok én Mendel! --, megmondom, mit tartalmazott e sajtótermék: az általános gazdasági recesszión, illetve a ferihegyi strike-on kívül egy halálhírt is tartalmazott. F. Skolasztika halálát lelte a Miskolci Könyvtárban, amikor fejére esett a Herczeg Gyula--Juhász Zsuzsanna-féle Olasz--magyar nagyszótár. A szerencsétlenül járt hölgy a kórházba szállítás közben életét vesztette.

Így hát, kedves Olvasók, nem is írok most többet, mert nemsokára indul Budapesti, Keleti pu.-ról a Tulipán IC Miskolc, Tiszai pu.-ra. Mivel nem tudom, hogy Hintalan Hajnalka hajlékában van-e internet-hozzáférés, így nem garantálhatom, hogy a napokban posztolni a fogok.

Oh, minő tragoedia!!!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr79893032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiba 2008.12.20. 15:27:34

Ez hihetetlen! Szörnyű! Részvétem.
süti beállítások módosítása