Kedves Kommentelők!

Igazán nem tudom, miért, de annak idején (2005) még a csajozas.hu fórumán is felütötte a fejét az a tévhit, miszerént én nem létezem. Emiatti felháborodásomnak hangot is adtam egy igen nagyszerű ajánlattal egybekötve:

"Kedves Fórumolók!

Megint felütötte a fejét a gyanú, miszerint én nem létezem. Mivel ezt annyiszor cáfoltam már, hogy magam sem tudom, a legegyszerűbb, ha eljöttök Szederkénybe, és meglátogattok. Vagy egy közös mátrai túra? Lacival tervezünk egyet, ha gondoljátok iratkozzatok fel. f_gyula@citromail.hu

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula"

A neve ellenére nőnemű fórumoló sebi sebtiben válaszolt is:

"Kedves Gyula!

Nemlehetne inkább valami kevésbé mozgásigényes? (mondjuk egy kocsmázás)

Üdv"

Fórumoló Zita jobban ismerte az ízlésem, ezért az alábbiakat javallotta társnőjének:

"Kedves Sebi!

Nem hiszem, hogy kedves barátunk, ifj. Farkas Gyula élne ilyen egészségromboló ajánlattal...
sokkal jobb ötlet lenne egy séta, esetleg fagyizás a Margitszigeten. Szép növények ott is vannak.

Üdvözlettel: Zita"

De sajnos utána csúnnya váddal illetett:

"Kedves Ifj. Farkas Gyula!

Féke direkt szervezel olyan programokat ahol mi nem vehetünk részt bizonyos indokok miatt... (távolság, kedv, ismeret hiánya...) Mert nem szeretnél találkozni velünk.
A gyomrom is görcsbe rándul a gondolatra...

Félő üdvözlettel: Zita"

Sok szócséplés után úgy döntöttem, tiszta vizet öntök a pohárba:

"Kedves Fórumolók!

Amennyiben tényleg érdekel benneteket egy személyes találkozó velem (és kosborgyűjteményemmel), beszélhetünk a témáról. Pesti utat ugyan nem terveztem, de Pécs ideális helyszín volna. Várom további elgondolásaitokat ezzel kapcsolatban.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula"

A kedves fórumolók többsége pesti, így egy pesti utat javasoltak. Nekem viszont akkoriban semmi dolgom nem volt Pesten (lévén nyár, és Skolasztikámat sem ismertem még), ezért nem nagyon akaródzott odalátogatnom, lévén költséges utazás. A többiek ezt zokon is vették. Már-már komoly vita kezdett kibontakozni, amikor is Guybrush Threepwood fórumoló újabb "furcsaságot" vett észre velem kapcsolatban.

"Kedves Fórumolók! 

Azt kitárgyaltátok már, hogy 1.) Gyulánk miért a Mátrában szeretne túrázni, ha egyébként Pécsen lakik, illetve... ha a Mátra mint helyszín számára kézenfekvő, akkor a 100 km-rel közelebbi Pest miért nem az?... ...Talán triviális a válasz, de... 

Üdv!,

Largo LaGrande"

Természetesen nem hagytam magam.

"Kedves Largo LaGrande!

Ha triviális a válasz, miért várod, hogy én mondjam ki? Ha jól tudom, Pesten nincs túl sok kosbor (ha tévedek, javíts ki), míg a Mátra ennek a paradicsoma. Gondoltam jobb lesz összekötni a kellemest a hasznossal, és egy kicsit művelődni. Nekem ugyanis nem nagy élmény csak azért utazni többszáz kilométert, hogy pár ember elhiggye rólam: létezem. Ez nekem nem többlet információ.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula"

Sajnos ezzel kicsit aláástam népszerűségem, ez érezhető sebi sértődött hozzászólásából:

"Csöppetsem Kedves Fórumoló Gyula!

Szerintem ez rendkívül udvariatlan hozzászólás volt a részedről.. az előző is melyben "nem nagy élmény"-nek nyilvánítottad a velünk való találkozást..
nemis tudok erre mit mondani (dehogynem: fulladj a kosborokba)"

Stokes penig egyenesen önzőnek nevezett!

"Kedves farkas Gyula!

ne legyél önző! Sajnos itt a társaság nagy része lexarja a kosborokat, komoylan! Ez a valóság...

Üdv: stokes"

Ez a tömény érdektelenség drága növénykéim iránt szintén rosszulesett, így a találkozótémát egy időre jegeltük. Később azonban csak sikerült összehozni egyet (igaz, csak egy személy tette tiszteletét), de erről majd egy másik nosztalgiaposztban számolok be.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr61582717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása