Szia, kedves Olvasóim!

Ahogy ígértem, folytatom a bükki túra jegyzőkönyvezését. Maga a túra kellemesen telt volna, ha nem merül le idejekorán a fotóapparát, melyet utántölteni nem tudtunk a hanyag Novák Nusika miatt. Forrt is bennem a düh visszafelé úton, és elhatároztam, hogy másnap rendkívüli kosborcsapati gyűlést hívok össze.

Meg is jelentek hát lakásomon a tagok, Nusika is helyet foglalt írógépénél, és időnként örömködve felsikoltott, ha megtalált egy-egy betűt.

-- Nusika, írja, legyen szíves -- kezdtem. -- 2010. 01. 26-án N. Anna oly mértékű fegyelmezetlenséget és hanyagságot tanúsított, amiért kénytelenek vagyunk őt megrovásban részesíteni. A vonatról való lekésése, s ezzel együtt a kosborcsapatnak a pótakkumulátorától való megfosztása miatt köteles jóvátételt fizetni, amely jelen esetben doktor Csaba Margit: Amit a fiatalasszonynak tudnia kell c. művének beszolgáltatását jelenti.

Nusika szeméből apró könnycsepp gördült le: ez a könyv a kedvenc volt, melyet anyuskájától kapott, stafírungja egyik legértékesebb darabjaként.

-- Nem lehetne valahogyan kiváltani? - kérdezte és belekezdett magyarázkodásába - Az történt, hogy rossz vonatra szálltam, és meg sem álltam Bécsújhelyig. Ott jött egy kalauz, akitől megkérdeztem, hogy jó vonatra szálltam-e. Mire ő: persze, hát nincs ennek semmi baja. Tehát félreértett a kedves kalauz bácsi. Bennem viszont már nyilvánvalóvá vált a dolog: nekem nem itt kellene ülnöm.

-- Jól van -- mondtam, mert már untatott a locsogása --, megtarthatod a könyved. De cserébe százszor le kell írnod egy füzetben, hogy aszongya: "Soha többé nem leszek ilyen szertelen." Megegyeztünk?

-- Meg, meg -- lelkendezett Nusika --, és ígérem, hogy soha, de soha többé nem fogok ilyen komiszul viselkedni.

Ebben magam is biztos voltam.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr221712117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clark.kent 2010.02.04. 10:37:42

Azért az megnyugtat, hogy ha létezne is ilyen ember, mint Te, kedves Gyulám, akkor - biztosra veszem, hogy - nem lenne ilyen jellegű hatalma.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.02.04. 18:31:10

Kedves @clark.kent: !

Kérlek, ne kezdjük elölről a "Létezik-e ifj. Farkas Gyula?" című lemezt. Én már számtalan bizonyítékot szolgáltattam valódiságomra, de ti vádaskodók még egyetlen épkézláb bizonyítékot sem szolgáltattatok be! Ha gondoljátok, menjetek be az AXN-hez, akiktől a bluray lejátszót átvettem, ott majd megerősítik: nem vagyok kitaláció!
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

clark.kent 2010.02.06. 12:33:03

Kedves Gyula!
Kérlek, ne haragudj, előző meggondolatlan kommentemmel nem szándékoztam kétségbe vonni a szavad.
Ha legközelebb a Bükkbe szerveztek túrát és Miskolcon jártok, mindenképpen megihatnánk egy sört vagy egy bambit. Amire természetesen vendégeim vagytok - ezzel is megpróbálva kiengesztelni téged korábbi baklövésemért.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.02.06. 13:28:43

Kedves Kommentelő @clark.kent: !

Csak nem miskolci illetőségű vagy?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
süti beállítások módosítása