Nyájas Olvasók!

Folytatom a korábban félbehagyott jegyzőkönyvezését napjaim történéseinek. Úgy felpörögtek az események mostanság, mint egy Gegier--Müller számláló nagydózisú ionizáló sugárzás mellett. Szóval, említettem, hogy Klotildnak beszédje volt velem. Fel is szerelkeztem hát virággal (természetesen művirággal, hiszen nem pártolom a növények lemészárlását) és a hónom alá csaptam azt a klassz kis lemezt, amit néhány napja vettem. A lemezről eszembe jutott Géza is, akit szintén illendő volna mihamarabb felkeresem.

Elindultam hát, makkos cipőm alatt kopogott a kövezet. Egy príma kis olasz vendéglőbe volt megbeszélve a találkozó, ahová sokkal korábban érkeztem, mint a megbeszélt időpont. Szerencsésen alakult ugyanis az utazásom, mindig elértem az éppen következő csatlakozást. Ezért történhetett, hogy hamarább érkeztem, és olyannak voltam a szemtanúja, aminek következtében földbe gyökerezett a lábam!

Klotild ugyanis már a vendéglátóipari egység teraszán ült virágos kartonruhában, és mellette... nos, mellette egy hetyke bajszos baka ült! Olyan kedélyesen elbeszélgettek és nevetgéltek, hogy igazán olyan érzésem támadhatott, semmi keresnivalóm sincs ott.

Klotild két vasat (Fe) tartana a tűzben?! Talán nem is azért hagyta ott Ottót, amiért mondta?! Hanem már a táncolni nem szerető és nem is tudó, ellenben Hemingwayt gyakorta olvasó úriembernek is sok lett Klotild ledérkedése??? Máris dér jött bimbózó kapcsolatunkra? Csak a lemez miatt akart találkozni velem?

Ilyen és ehhez hasonló kérdések keringtek a fejemben, amikor bánatos képpel hazabattyogtam, és a lemezt egy közeli kukába dobtam.

Szomorú, ugye?

Fájó szívvel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr902114070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása