Kedves Blogolvasók!

Hogy ne támadjon hiányérzetetek, befejezem az előző, szomorú véget ért kapcsolatom történetét.

Eljött az idő, hogy Skolasztikát elhívjam Szederkénybe, így hát alaposan kitakarítottam a szobám, és kimentem a távolságibusz-megállóba kedvesem elé. Mint egy gerlicepár ballagtunk szerény hajlékom felé. Miután bemutattam családomnak, elérkezett az idő, hogy megmutassam Sulinak nagyrabecsült kosborgyűjteményem. Aztán egyszercsak beütött a ménkű: valami borzadályos rémség történt velem. Skolasztikám egyik percben felkapta a vizet, és otthagyván csapot papot és engem, olajra lépett, és meg sem állt Budapestig. Mikor megkérdeztem, hogy mikor találkozunk legközelebb, azt válaszolta: sohanapján, ha fagy.

Szomorú egy történet, nem? Főleg az, hogy Skolasztika visszakövetelte a karácsonyi ajándékát. És ez még mind semmi. Néhány hónappal szakításunk után képes volt eljegyezni magát egy tehetségtelen, magát kutatónak képzelő, negyvenes posztgraduális ösztöndíjas alakkal! Nem átallott meghívni Korponay könyvbemutatójára, persze én nem mentem el, csak utólag jeleztem Skolának a vőlegénye könyvében fellelhető tévedéseket.

Hogy valami szakmai jellegű dologról is írjak: olvastam egy igen érdekes kérdésről. Vegyünk egy tökéletesen hőszigetelt szobát, ahol van egy hűtőszekrény. Ha kinyitjuk ezt a hűtőszekrényt, mi fog történni a hőmérséklettel? Jó ideje ezen töröm a dióm, és egyre érdekesebb dolgok jönnek ki. Ti mit gondoltok erről, kedves Blogolvasók?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

Ui.: Holnap lesz a nagy nap, rendez-vous életem nagy szerelmével! Szorítsatok ám, mint a satu!

ifj. F. Gy.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr7892804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juri 2007.04.05. 07:06:38

Gyulám! Az azonos amplitudójú hullámok kioltják egymást?

peti 2007.04.05. 18:45:27

hehe, sok sikert!

Pip Boy 2007.04.07. 03:50:52

Hülye kérdés kedves Ifj. Farkas Gyula, lelkes CS/P-s fórumoló. Főleg ha állítólag tisztában vagy a hatás, ellenhatás törvényével. Azért segítek. Amíg ki nem nyitod a hűtőszekrényt melegszik a szoba. Miután kinyitod, elkezd ugyan hülni, de nem fogja elérni az eredeti hőmérsékletet, hanem egy kicsit melegebb lesz annál. Hogy miért? Nem véletlenül van villanyégő a hűtőszekrénybe. Pl.: hogy az ilyen kisérletekbe legyen minek belezavarni...

sztikk 2007.05.23. 19:07:41

Dugni kellett volna, nem pedig kosbort mutogatni szegény csajnak.

Ismeretlen_66927 2007.05.23. 19:13:36

Kedves blogolvasó Sztikk! Úgy veszem észre, hogy a te gondolataid egyesegyedül a szekszualitás körül mozognak. Nem tagadom, nem lényegtelen mozzanat ez, de számomra ennél fontosabb, hogy megfelelő szellemi pártnert találjak. Olyat, aki otthon van például Dedekind munkásságában vagy a botanikában. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

sztikk 2007.05.23. 19:43:05

Nem, nem egyesegyedül a szex körül forognak a gondolataim, csak úgy gondolom, hogy a nőknek nem egy töketlen ember kell aki kosborokat mutogat nekik. Ennyi és nem több.

hermijoni 2007.05.23. 19:49:05

Mint nő, azt kell mondanom.... én egyet értek sztikkel....
süti beállítások módosítása