Kedves Blogolvasóim!

Nemrégiben említettem, hogy ki az a két szerencsés kandidát, aki átment az első rostán: Bihari kisasszony és Tollmayer úr. A mai nap során meg is eresztettem két interurbán hívást nekik a hétvégi kosbortúrát megbeszélendő. Tollmayer úr szíves örömest vállalkozott a megtisztelő feladatra, ám Bihari kisasszonnyal már nem volt ilyen egyszerű a helyzet: őt magát ugyanis nem találtam otthon, ezért a kedves mamával próbáltam egyeztetni. Először is bemutatkoztam neki, hogy itt ifj. Farkas Gyula, a BME mérnök-fizikus szakának hamarosan III. éves hallgatója, valamint a kosbortúrázó társaság elnöke beszél.

-- Hogy kicsoda, kérem szépen? -- értetlenkedett a derék asszonyság.

-- Itt ifj. Farkas Gyula, a BME mérnök-fizikus szakának hamarosan III. éves hallgatója, valamint a kosbortúrázó társaság elnöke beszél, és Bihari Júlia kisasszonyt kereste vón.

-- Milyen ügyben, ha szabad kérdeznem?

Előadtam neki, miről lenne szó: igen megtisztelő feladat várna a leányra, nem is beszélve arról, hogy három lovagias férfi kíséretében tenné meg a próbatúrát, valamint egy másik jóravaló kandidát is jelen lenne.

-- Hogyan? -- süvített a hölgy a kagylóba. -- Ezt maga hogy képzeli? Az én lányom négy ismeretlen férfi társaságában?!

-- Kérem, nagyon jóravaló fiatalemberek mindnyájan -- próbáltam meggyőzni az aggódó édesanyát.

-- Még ha jóravalók is, mi lesz a lányom jó hírével? Nem kompromittálhatja magát! Az én lányom nem olyan! -- idézte Bihariné szellemesen az ismert magyar filmtörténeti klasszikus címét.

Nem látván további értelmét a diskurzusnak, feladtam a további próbálkozást, és udvarias búcsú után letettem a kagylót.

Azonban, kedves Blogolvasók, most elég kellemetlen helyzetbe kerültem. Mivel Bihari kisasszony nem jöhet, Tollmayer Ferenc úr marad az egyedüli jelölt. Ám ez így nem lenne igazságos! Holnap fel is telefonálom Lacát és Kareszt véleményük kikérendő.

Üdvözlettel:

az aggódó ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr83892883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása